Aproape 380.000 de vizitatori la Destiny Park, în primii doi ani de funcționare
În al doilea an de funcționare 201.642 de vizitatori au intrat în orășelul dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 3 și...
În al doilea an de funcționare 201.642 de vizitatori au intrat în orășelul dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 3 și...
HILS Development completează universul de învățare prin joc al Destiny Park cu “Viitorul construit de copii”, o experiență ce simulează dezvoltarea...
Începând cu luna mai, Philips România și SOS Satele Copiilor și-au unit forțele în beneficiul copiilor din medii vulnerabile, prin campania...
Sweeteria, primul laborator de dulciuri fără zahăr, cu îndulcitori naturali, face următorul pas în dezvoltarea brandului și deschide prima cofetărie-ciocolaterie fără...
Edenred, un jucător din piața de beneficii extrasalariale din România, susține educația prin joc, dar și timpul petrecut în familie, prin...
Compania Arctic, liderul pieței de electrocasnice locale, se alătură primului parc tematic educațional din România, Destiny Park, oferindu-le celor mici ocazia...