Studiu despre donwshifting în România: 67% caută proximitatea unui oraș mare
Fenomenul de „downshifting", vizibil în multe țări începând cu anii '90, a devenit tot mai prezent și în România. Alături de...
Fenomenul de „downshifting", vizibil în multe țări începând cu anii '90, a devenit tot mai prezent și în România. Alături de...
Peste 100 de ani, România va fi ținută în mișcare de oameni cu viziune, cariera va fi descoperită genetic, școala se...
Intr-o tara in care nu avem cultura educatiei personalizate in functie de tipologia si talentele fiecarui copil, un grup de cercetatori...
Pe 6 si 7 octombrie, cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc...
La 15 ani de la infiintare, D&D Research se relanseaza cu o noua pozitionare, noi instrumente de lucru si un nou...
<p> Dupa ce timp de 14 ani a fost Client Service Director in mai multe agentii de publicitate si Senior Consultant...
Din punct de vedere statistic, exista probabilitatea ca o campanie sa fie eficienta fara cercetare. Exemplele din practica de zi cu...