Studiu: Cum influențează tehnologia comportamentul de cumpărare?
Peste jumătate dintre utilizatorii de internet din mediul urban au folosit Internetul mai des în 2018 versus 2017 pentru a găsi...
Peste jumătate dintre utilizatorii de internet din mediul urban au folosit Internetul mai des în 2018 versus 2017 pentru a găsi...
Mega Image a deschis cel mai nou concept store situat chiar în centrul Bucureștiului, în clădirea istorică din strada Grigore Cobălcescu,...
Cumpărăturile reprezintă o activitate plăcută pentru est-europeni, dar în special pentru români. 9 din 10 cumpărători din România afirmă că shopping-ul...
Tinerii din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18-29 de ani, sunt precauti atunci cand vine vorba de cheltuit proprii bani,...
Credit Europe Bank a lansat Optimo Card, prin care clientii pot plati achizitiile facute in magazine, atat online, cat si offline,...
Majoritatea categoriilor de consum inregistreaza cifre in scadere pe targetul publicului tanar. In acelasi timp, tinerii de peste 18 ani consuma...
Un nou concept de retail apare in Bucuresti, odata cu deschiderea Vulcan, primul value center, in 4 septembrie. Parcul comercial din...
Bancpost promoveaza cardurile de credit si programul de fidelizare asociat acestora printr-o noua campanie inedita, Puncte Oriunde. Sub sloganul “Cumperi de...
Din pacate, toate statisticile efectuate de institutiile financiare au relevat o concluzie dezarmanta: romanii folosesc cardul in principal pentru retrageri de...