Bergenbier S.A. a majorat investițiile în portofoliu și a crescut cifra de afaceri cu 14%
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, a încheiat...
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, a încheiat...
Brainactive.ai, o platformă de cercetare de piață bazată pe Inteligența Artificială fondată în România anunță că a încheiat un parteneriat cu...
Deluxe Holiday Homes a realizat recent un studiu pentru a identifica țările europene cu cea mai mare creștere a prețurilor apartamentelor...
Printre multele mele defecte cu care mă războiesc de când mă știu, unul cu care nu am făcut niciun milimetru de...
După aproape 20 de ani de când activează cu succes pe piața de advertising la nivel național și internațional, Mediascope a...
Românii au în general o percepție pozitivă asupra inteligenței artificiale, aceasta fiind în principal asociată cu noțiunile de roboți, tehnologie, viitor...
În contextul digitalizării accelerate și a creșterii consumului online, piața de marketing digitală atinge un nou nivel de maturitate și cunoaște...
Rezervările pentru vara lui 2024 pe litoralul românesc au crescut cu 23%, în luna ianuarie, față de 2023. Datele au fost...
Limitless Agency, una dintre principalele agenții de marketing digital din România, raportează o cifră de afaceri de 4,25 milioane de euro...
Piața de retail media* din România va depăși 10 milioane de euro în 2024, în creștere cu peste 30% față de...
Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor, anunță că, odată cu integrarea...
Competiția Golden Drum înregistrează o creștere a numărului de înscrieri, cu cel mai mare număr de lucrări înscrise de Ucraina, urmată...
Analiștii UniCredit estimează că economiile din UE-ECE și din Balcanii de Vest vor crește cu aproximativ 1,6% în 2023 și 3,1%...
Păstrând un trend ascendent, dar cu mai mică viteză de creștere, piața de media din România s-a aliniat schimbărilor macro economice...