Argint pentru creativitatea Publicis
Publicis Romania a castigat trofeul de argint cu proiectul Dacia la Gaudeamus, in cadrul festivalului de creatie independent,“Creativity International Awards”, desfasurat...
Publicis Romania a castigat trofeul de argint cu proiectul Dacia la Gaudeamus, in cadrul festivalului de creatie independent,“Creativity International Awards”, desfasurat...
<p> Poate ca in 2018, Sorin Tranca director de creatie, Friends Advertising, nu va mai fi in comitetul de organizare a...
<p> Alexandru Paius, Senior Partner, Image PR, considera ca este necesara o delimitare mai clara intre advertising si PR. Iar in...
<p> In competitia ADC*RO de anul acesta, Oana Bulexa, Managing Director, The Practice, spera sa gaseasca cat mai putine campanii care...
<p> Bogdan Nitu, General Manager, Webstyler, este decis sa descurajeze orice forma de engagement bazat pe premii. Ori de cate ori...
Creativitatea in online e la fel de importanta ca si in offline. In esenta, e acelasi lucru. Difera doar mediul de...
<p> Concepte cu substanta si abordari destepte. Campanii care aduc o schimbare in comportamentul, atitudinea, gandirea consumatorului. Sunt asteptarile pe care...
<p> Sorin Bechira, director de creatie, X3, spera ca toti jucatorii din industria de online sa se maturizeze cat mai repede...
<p> Oana Petroff, CEO al Mindshare Romania, apreciaza creativitatea si originalitatea, dar numai daca sunt transpuse si in eficienta.</p> <p> </p>...
<p> Pana acum cativa ani, clientii cereau studii de caz cu rezultate si eficienta dovedita, ca sa se convinga ca pot...
<p> Raluca Feher, Creative Director la CAP, nu stie ce este creativitatea, dar o recunoaste cand o vede. Nu stie cum...
<p> Toni Segarra, Executive Creative Director al agentiei<a href="http://www.scpf.com"> *S,C,P,F… Barcelona</a>, va conduce juriul ADC*RO Awards, format din 33 de creativi,...
<p> Art Directors Club Romania (ADC*RO) a anuntat lansarea ADC*RO Awards, un nou festival al creativitatii romanesti, organizat de The Institute,...
<p> <strong>Mai mult ca niciodata, industria de media este nevoita sa gaseasca echilibrul dintre creativitate si analiza matematica. Descoperirea mixului ideal...