Tendințe de cumpărare Generația Z
Generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) se distinge de generațiile anterioare printr-o preocupare mult mai mare pentru sustenabilitate și...
Generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) se distinge de generațiile anterioare printr-o preocupare mult mai mare pentru sustenabilitate și...
MAGNOR a investit peste 2,5 milioane de euro în procesul de transformare și modernizare a business-ului, care a durat mai mult...
CreditAmanet, platforma de tranzacționare pentru bijuterii, produse de lux, electronice, metale prețioase și servicii de creditare pe termen scurt de tip...
CreditAmanet, principalul retailer de produse de lux pre-owned de pe piața românească, continuă, în 2024, extinderea operațiunilor pe piața internațională prin...
Într-un studiu realizat recent de IBM Institute for Business Value (IBV), 51% dintre respondenții selectați din 10 economii majore ale lumii...
Cu o creștere spectaculoasă a cifrei de afaceri în ultimii ani, CreditAmanet pariază în 2023 pe digitalizare. Compania care a realizat...
În ultimii ani, piața produselor de lux pre-owned a cunoscut o dezvoltare explozivă la nivel global, tendință care se observă și...
Compania CreditAmanet a înregistrat în primul semestru din 2022 o creștere de 37% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similară...