TikTok lansează feed-ul dedicat conținutului STEM în Europa
Peste 150 de milioane de oameni din Europa accesează TikTok în fiecare lună pentru a se exprima autentic, a se distra,...
Peste 150 de milioane de oameni din Europa accesează TikTok în fiecare lună pentru a se exprima autentic, a se distra,...
Puternic motivați de estetica vizuală și abordările tehnologice în ceea ce privește proiectarea sistemelor de comunicare vizuală și producția multimedia, reprezentanții...
Cum arată un product placement eficient în 2023, cum sunt implicate vedetele și influencerii, dar și ce presupune această tactică la...
MGID, platforma globală de publicitate, a anunțat pentru portofoliul său de editori premium lansarea formatului interactiv cu conținut Rich Media, ceea...
Oxygen semnează noua campanie Betano - „Betano Casino Backstage”, o campanie de conținut care se desfășoară în digital, social media, PR...
Aflată la serbarea primului deceniu de activitate, Heist Industries este singura agenție din România specializată în community marketing, un nou model...
Conform AdAge, de-a lungul anilor, mai multe cercetări au arătat cum calitatea conținutului din jurul reclamei oferă un fel de efect de...
Aproape jumătate din cumpărătorii la nivel global văd între 3 și 5 tipuri de conținut înainte de a porni o acțiune...
YouTube va bloca tot conţinutul anti-vaccinare. Decizia a fost luată față de conţinutul care include dezinformări legate de vaccinurile aprobate, a...
Creativitatea a fost dintotdeauna aria de expertiză a omenirii însă pe măsură ce avansăm în tehnologie acest avantaj se erodează. Recent...