TikTok lansează What’s Next 2023 Trend Report
TikTok lansează TikTok What's Next Report 2023, o analiză a tendințelor gândită pentru a ajuta marketerii să înțeleagă cum se vor...
TikTok lansează TikTok What's Next Report 2023, o analiză a tendințelor gândită pentru a ajuta marketerii să înțeleagă cum se vor...
BroHouse, agenția locală de branding fondată de frații Oane, a fost premiată cu bronz la gala Pentawards, competiție internațională dedicată în...
Cât de importante sunt povestea și narațiunea într-o campanie de publicitate și cum oferă marketingul narativ mai multă valoare brandurilor. Potrivit...
Brandurile Pepsi au fost foarte aproape de consumatorii români, poate chiar și mai mult în pandemie, comunicarea punând mult accent pe...
Pandemia de COVID-19 a adus schimbări masive în modul în care utilizăm mediul digital și social media. Odată cu ea, în...
Anul 2020 a fost unul în care s-au schimbat multe dintre paradigmele cunoscute și a fost nevoie de reinventare și adaptare...
Pe măsură ce pandemia se extinde și se adâncește, consumatorii din întreagă lume își schimbă dramatic comportamentul de cumpărare. Nielsen urmărește...
Piese haute couture, distincție, statut – atribute exclusive ale modei, până la apariția digitalizării în masă. Consumatorul se schimbă și vrea...
ZenithOptimedia (ZO) a dezvaluit cele 10 trenduri care reflecta modul in care tehnologia contribuie la rolul din ce in ce mai...
Un target putin explorat in studiile de piata locale si, la prima vedere, mai putin interesant pentru oamenii de marketing si...
Mega Image a decis sa intre pe segmentul produselor sanatoase. Astfel, retailerul va deschide un concept corner specializat, Equilibrium Health &...
Preferintele schimbatoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile si dorintele consumatorilor a...
<p> <strong>Vincon Romania, cel mai mare producator de vin, distilat de vin si bauturi spirtoase din Romania, a lansat Egregio, o...
In vremuri de criza, companiile resimt cel mai acut nevoia de diferentiere in mintea consumatorilor, iar pentru a reusi acest lucru...