6 din 10 români nu renunță la băuturile răcoritoare preferate, dar le cumpără diferit
Reveal Marketing Research și-a propus să evalueze în cel mai recent studiu de piață comportamentul de consum al românilor în ceea...
Reveal Marketing Research și-a propus să evalueze în cel mai recent studiu de piață comportamentul de consum al românilor în ceea...
Medic One și Initiative România lansează studiul „Sănătatea și Digitalul la români”, alături de partenerul de cercetare iSense Solutions, în continuarea...
Starcom România lansează studiul Events Behavior in 2022, care analizează preferințele românilor în materie de evenimente și cum diferă acestea în...
Analizând consecințele pandemiei COVID-19 pe termen lung, experții GroupM propun o perspectivă antropologică, ce are la bază tipare de comportament care...
Am asistat în ultimul an la ascensiunea tuturor rețelelor de socializare. Timpul petrecut pe internet este tot mai mare, astfel că...
23% dintre utilizatorii de internet din România au donat bani către ONG-uri sau către spitale pentru a susține eforturile de combatere...