Promovarea online: popularitate și eficiență
Internetul reprezintă canalul de promovare cel mai utilizat de către companiile românești. Un procent de 60% se promovează preponderent prin intermediul...
Internetul reprezintă canalul de promovare cel mai utilizat de către companiile românești. Un procent de 60% se promovează preponderent prin intermediul...
Valul digitalizării va face ravagii în rândul companiilor mici și mijlocii care cred că vor putea supraviețui fără o strategie clară...
Desi au trecut prin experienta unei crize, nu toti antreprenorii si managerii i-au invatat lectiile. Cum prognozele economice globale pentru 2016...
Mentinerea unui nivel adecvat privind sanatatea financiara a firmei și un nivel mai mare de monitorizare a activitatii firmei de catre...
Cele trei provocari majore cu care se confrunta companiile straine prezente pe piata din Romania sunt schimbarea frecventa a legislatiei (54%),...
Romania ocupa locul patru intre tarile din Europa Centrala si de Est dupa numarul de companii prezente in Top 500 CEE...
ADfel, singurul eveniment de branded entertainment din Romania, implineste 10 ani. Pentru al zecelea an consecutiv, ADfel demonstreaza cum arata publicitatea...
Telekom Romania anunta lansarea LocalHub.ro, noua platforma online de tip One Stop Shop, care pune la dispozitia utilizatorilor un instrument practic...
Trainart, companie romaneasca specializata in servicii integrate de dezvoltare personala pentru segmentul corporate, lanseaza campania . Trainart ofera premii in valoare...
Peste trei sferturi dintre romani considera ca reputatia unei companii este importanta atunci cand isi cauta un loc de munca, arata...
Statul chinez a plecat la cumparaturi prin Europa Centrala si de Est. Un nou fond de investitii regional sustinut de China,...
Inox Magurele, Petrocart Piatra Neamt si Ducatex Jilava sunt primele trei companii care se transfera de pe piata Rasdaq pe piata...
Desi este parte a ONU din 1955, Romania va deveni din primavara acestui an si parte a familiei Global Compact a...
Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, in timp ce Lego a devenit cel mai puternic brand global,...