PENNY dă start unei noi campanii de loializare prin care poți ajuta tinerii să meargă la liceu
În magazinele PENNY a început o nouă campanie de loializare care are în focus o colecție de ustensile de bucătărie VIVESS...
În magazinele PENNY a început o nouă campanie de loializare care are în focus o colecție de ustensile de bucătărie VIVESS...
În luna martie, Voxa lansează „Vocea care contează”, o colecție de afirmații pozitive special create pentru femei, care abordează provocări diferite...
Mixit, compania cehă ce produce amestecuri personalizate de musli și fructe liofilizate, a lansat primul său Calendar de Paște plin de...
Cum poți descrie gustul Coca-Cola Zero Zahar fără cuvinte? Printr-un proces colaborativ unic între unul dintre cei mai urmăriți și apreciați...
TPS Engage a lansat în acest weekend campania Gap Yeezy Engineered by Balenciaga, noua colecție a artistului Kanye West (Ye), prin...
Trei opere din colecția familiei Ceaușescu printre peste 10 colecții istorice se reunesc în cel mai însemnat eveniment al pieței românești...
Lidl și Heidi Klum lansează în data de 5 martie, cea de-a treia colecție de modă creată împreună, cu tema #LETSDENIM....