Ce cred românii despre sustenabilitate în 2024. Colectarea selectivă câștigă teren
Reveal Marketing Research a realizat în colaborare cu Alpha Bank, Aqua Carpatica, Kaufland România, PPC România, RetuRO și Unilever cea de-a...
Reveal Marketing Research a realizat în colaborare cu Alpha Bank, Aqua Carpatica, Kaufland România, PPC România, RetuRO și Unilever cea de-a...
Un parc eco de distracții, construit în jurul colectării separate și al upcycling-ului. Asta pregătește ASAP România (Armata Selectării Atente a...
Sub sloganul “Colectezi tu, câștigăm toți!”, Coca-Cola HBC România, PENNY România și GreenPoint Management lansează campania ECOBONUS, care încurajează consumatorii să...
Sistemul de colectare Big Belly a fost lansat la Timișoara. Big Belly este o soluție de tip smart city pentru eficientizarea...
România intenționează să aibă 13.753 de insule digitalizate de colectare separată a deșeurilor până în 2026. Acestea sunt parte a angajamentului...
Guvernul pregătește o măsură legislativă prin care gunoiul va fi sortat înainte de aruncare, iar municipalitățile vor fi obligate să mai...
Bucureștiul se pregătește să treacă la colectarea selectivă a gunoaielor, dar și la tarifarea diferită a resturilor menajere. Nicușor Dan a...
Colectarea separată a deşeurilor în România se realizează în proporţie de 60% prin pubele stradale colorate, iar şapte din zece români...
ASAP România, Primăria Sectorului 6 al Capitalei și Inspectoratul Școlar al Municipiului București au semnat un acord de parteneriat privind implementarea...
The Institute, cu sprijinul Lidl România, a lansat în iunie platforma ASAP (Armata Selectării Atente a Plasticului), un program de responsabilitate...
Pensionarii sunt mai preocupați de colectarea selectivă, comparativ cu tinerii, arată un studiu al companiei Reveal Marketing Research. Procentul ridicat al...
23.500 kg de deșeuri au fost colectate selectiv de pe litoralul românesc, prin cea de-a doua ediție a proiectului ”Azi pentru...
”Trăim într-o lume în care plasticul are, încă, un rol foarte important – gândiți-vă doar la câte obiecte din jurul nostru...
“Nu risipi cât poți iubi”/ ”Less Waste More Love” este noua campanie Nestlé, lansată, recent și în România. Aceasta are trei...