UTCB și Cognition „lovesc” cu o nouă campanie de admitere creativă
Universitatea Tehnică de Construcții București (UTCB), un pol regional de excelență în educație și cercetare în domeniul ingineriei și construcțiilor, a...
Universitatea Tehnică de Construcții București (UTCB), un pol regional de excelență în educație și cercetare în domeniul ingineriei și construcțiilor, a...
Instituțiile de învățământ din România se întrec în idei și campanii de înscriere din ce în ce mai atractive pentru studenții...
Universitatea Tehnică de Construcții București (UTCB) devine astfel prima instituție de învățământ superior din România premiată în cadrul unei competiții locale...
Agenția de digital Cognition, parte a grupului Godmother, lansează tool-ul de marketing „Club de Loialitate”- un instrument flexibil, menit să îmbunătățească...
Modern, creativ, inedit, bazat exclusiv pe felul în care tinerii talentați de astăzi și-ar dori să arate Capitala României în 2023:...
Sir Pay-a-Lot este un simbol al principalelor atribute ale brandului și produsului 24pay: siguranță, loialitate, putere, încredere, eleganță și expertiză și...
Sărbătorile sunt prilej de reuniuni cu cei dragi, mese îmbelșugate și timp petrecut împreună. În cadrul celui mai recent studiu derulat,...
Conceptele și strategia de comunicare conturate în jurul fiecăruia dintre proiecte reflectă calitatea produselor și nivelul ridicat de profesionalism al companiei...
Lucrează în servicii, urmăresc publicitatea online și TV, sunt interesați de cooking, entertainment & healthcare și caută cele mai bune oferte...
Care sunt valorile părinților românilor cu vârste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritățile, pasiunile și obiceiurile de consum, canalele pe...
Cognition este singura agenție românească membră a Neuromarketing Science & Business Association și în definirea strategiilor de comunicare digitală îmbină insight-uri,...