Focus pe consumator si personalizarea comunicării
Brandurile Pepsi au fost foarte aproape de consumatorii români, poate chiar și mai mult în pandemie, comunicarea punând mult accent pe...
Brandurile Pepsi au fost foarte aproape de consumatorii români, poate chiar și mai mult în pandemie, comunicarea punând mult accent pe...
Perioada în care ne aflăm, munca de acasă, munca de la birou sau pur și simplu ”noua normalitate” așa cum a...
În urma noului research realizat de Digitas și Data Intelligence Team, numărul de utilizatori Clubhouse s-a triplat: 44% dintre utilizatorii români...
Facebook lansează o clonă a Clubhouse, rețeaua socială care a devenit foarte populară printre persoanele care vor să converseze fără să...
Cefaci.online, blog colectiv pe teme de comunicare și marketing digital în România, anunță rezultatele “👋 Clubhouse România Survey 2021” primul studiu...
Două noi tipuri de economie se dezvoltă în această perioadă, iar opinia mea este că pandemia doar le accelerează creșterea: Economia...
Twitter a avut în ultimele luni discuții cu creatorii aplicației Clubhouse pentru a achiziționa această platformă de chat vocal, raportează surse...
Clubhouse va plăti creatorii de conținut. Aceasta se va face printr-o soluție numită Clubhouse Payments și astfel utilizatorii vor putea trimite...
Aplicația Clubhouse a atins 10 milioane de utilizatori, iar specialiștii au estimat că ar valora 1 miliard de dolari. Este o...
Noul fenomen Clubhouse, startup-ul unicorn, a atras în ultimul timp cele mai aprinse discuții dar, mai presus de toate, peste 2...
Când nu susține Bitcoin prin achiziții de 1,5 miliarde de dolari sau nu scrie tweet-uri care prin care scade valoarea Tesla...