UTCB și Cognition „lovesc” cu o nouă campanie de admitere creativă
Universitatea Tehnică de Construcții București (UTCB), un pol regional de excelență în educație și cercetare în domeniul ingineriei și construcțiilor, a...
Universitatea Tehnică de Construcții București (UTCB), un pol regional de excelență în educație și cercetare în domeniul ingineriei și construcțiilor, a...
Instituțiile de învățământ din România se întrec în idei și campanii de înscriere din ce în ce mai atractive pentru studenții...
Universitatea Româno-Americană, instituţie parte a sistemului naţional de învăţământ, a lansat la începutul lunii iunie un escape room virtual educațional, prin...
Conform unui recent studiu lansat de agenția Cognition, generația Z este incluzivă, cu o conștiință socială bine dezvoltată și puternic spirit...
Agenția de digital Cognition, parte a grupului Godmother, lansează tool-ul de marketing „Club de Loialitate”- un instrument flexibil, menit să îmbunătățească...
Sir Pay-a-Lot este un simbol al principalelor atribute ale brandului și produsului 24pay: siguranță, loialitate, putere, încredere, eleganță și expertiză și...
Sărbătorile sunt prilej de reuniuni cu cei dragi, mese îmbelșugate și timp petrecut împreună. În cadrul celui mai recent studiu derulat,...
Conceptele și strategia de comunicare conturate în jurul fiecăruia dintre proiecte reflectă calitatea produselor și nivelul ridicat de profesionalism al companiei...
Cognition este singura agenție românească membră a Neuromarketing Science & Business Association și în definirea strategiilor de comunicare digitală îmbină insight-uri,...