Știri
PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr -...
Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea...
Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele...
Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației...
Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de...
Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului...
E.ON România și Asociația Zi de BINE colaborează pentru prevenirea consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor
E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise...
Lidl continuă proiectul Pâine și Mâine derulat de World Vision România
În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real...
7 factori pe care investitorii români la bursă trebuie să îi ia în considerare în noiembrie-decembrie
Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți...
Antreprenoriat by BT
Alexa Rădulescu, Infinity for Home:„ Am fost crescută într-un mediu în care fiecare membru al familiei avea propria afacere”
Infinity for Home este un business cu mobilier personalizat care a debutat în plină pandemie, valorificând o nevoie crescută în piață: aceea de...
Mircea Tudor: Inovație românească, producție olandeză, succes internațional
Pentru a accelera adopția scannerelor sale revoluționare pe piețele internaționale, Mircea Tudor a decis să colaboreze cu un producător global important, parte a...
Business
Efectul Black Friday: „Am mobilizat toate departamentele și, spre seară, aproape toată lumea din firmă procesa comenzi, ca să putem face față”
O singură zi înseamnă luni de pregătire pentru mulți dintre selleri din eMAG Marketplace. Pentru Kettler România Wellness Solutions pregătirile de Black Friday...
Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare
Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin liniile de comunicare...
MarComm
PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie. De peste...
Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o premieră pentru Fanta....
Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri locale de carne...
Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică
Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre cele mai mari...
Biz Timișoara - powered by Vodafone
Asociația Culturală Marginal lansează proiectul 3’17” – o serie de podcasturi la intersecția dintre artă și știință
Activând în spațiul de intersecție dintre artă și știință, 3’17”, noul proiect Marginal, propune o discuție deschisă împreună cu publicul și specialiști în...
TNTm, spectacolele lunii septembrie
A mai rămas o zi până la prima întâlnire a publicului cu spectacolele naționalului timișorean, în noua stagiune teatrală 2024 - 2025. Astfel,...
OUT OF THE BOX, proiect artistic unic pentru deținuții de la Penitenciarul Timișoara
Zeci de deținuți încarcerați la Penitenciarul Timișoara devin artiști vizuali în cadrul unui program cultural unic menit să îi scoată în afara spațiului...
Proiectul de terapie prin artă mind-moving continuă – open call-uri deschise pentru un flashmob performativ și pentru un atelier – audiție, la Timișoara
mind-moving, unul dintre cele mai complexe programe de art-terapie desfășurate în țară în perioada decembrie 2022 - februarie 2024, câștigător al premiului Culture...
Interviuri & Opinii
Silvia Ion, Horeca Insight: „Ne dorim să extindem expoziția cu o componentă internațională mai puternică”
Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le aduce ediția din...
Irina Ricciardi, consultant de imagine: „Au început să rezoneze cu mesajul meu antreprenorii care conștientizează importanța imaginii lor personale pentru businessul lor”
La scurt timp după ce a absolvit cursurile Institutului European de Design din Milano și ale unei academii de profil, Irina Ricciardi și-a...
Analize
Studiu Kantar România: Ce buget au pregătit românii pentru Black Friday 2024?
Black Friday rămâne unul dintre cele mai populare evenimente în România. 93% dintre români sunt familiarizați cu acest eveniment de shopping, iar dintre...
Starcom România lansează studiul Sănătatea sub microscop: suplimente alimentare și stil de viață
În ultimii ani, România a cunoscut o creștere semnificativă a interesului față de un stil de viață sănătos, vizibilă atât în discuțiile tot...