Monumentul dedicat Generației de Aur, inaugurat în București
La peste 30 de ani de la victoria legendară obținută de naționala României împotriva selecționatei Argentinei în cadrul Campionatului Mondial de...
La peste 30 de ani de la victoria legendară obținută de naționala României împotriva selecționatei Argentinei în cadrul Campionatului Mondial de...
Proiectul "365 Days of Romania in Times Square" invită brandurile și valorile românești să participe și să împărtășească mesaje puternice pe...
365 Days of Romania in Times Square își propune să ducă brandurile și valorile românești, timp de 365 de zile, chiar...
Agenția de consultanță, design și retorică de brand Rusu+Borțun Brand Growers a realizat rebrandingul magazinului My House, care va fi de...
Prima reacție a multor companii când situația economică devine dificilă este să taie bugetele de marketing. Această soluție la îndemână poate...
Brandurile au început anul 2022 proiectând o perspectivă progresivă și pozitivă, încurajând creativitatea și joaca. Optimismul debordant se vedea chiar prin...
Campania ”aboutlastnights” pentru Apollo 111 Barul & Terasa, realizată de agenția de strategie și comunicare Rusu Borțun Cyber Growers, este prima...
Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & Chief Executive Officer Rusu+Bortun va juriza la Golden Drum 2019 în secțiunea WHAT. Sub sloganul...
Iubitorii de cultură din Bucureşti vor avea, începând de luna viitoare, un nou punct de interes pe harta locurilor de petrecere...