Ce măsuri a luat Caroli Foods Group pentru continuarea producției?
Ce faci când produci peste 35.000 de tone de produse alimentare anual, ai o fabrică și mai multe depozite în toată...
Ce faci când produci peste 35.000 de tone de produse alimentare anual, ai o fabrică și mai multe depozite în toată...
Întreaga echipă a producătorului de alimente Caroli Foods Group se concentrează pe sprijinul acordat comunității și pe adaptarea businessului la noul...
Cum construiești un business de 100 de milioane de euro, performant și profitabil, pe care apoi îl vinzi unui grup de...
Caroli Foods Group a lansat campania ”Probabil cel mai bine plătit job în marketing” având ca obiectiv găsirea celei mai potrivite...
Caroli Foods Group a lansat gama de produse Carolino, dedicată copiilor. Noua gamă conține minicremwurști de pui și de porc, fără E-uri...
Brandul de șuncă Sissi a lansat o nouă platformă de comunicare prin intermediul căreia consumatorii sunt încurajați să-și arate aprecierea față...
Salamul Semenic de la Caroli are o etichetă nouă, care reprezintă o premieră pe piața din România. Aceasta conține un cadran...
[caption id="attachment_17778" align="alignleft" width="190"] Roxana Manolescu, CFO, Caroli Foods Group[/caption]Producătorul de mezeluri Caroli continuă trendul ascendent înregistrat în anul 2015, atingând...
Incepand cu aceasta luna, Caroli Foods Group isi extinde portofoliul cu trei noi tipuri de salam: Salam Victoria Extra 80% carne,...
Comunicarea pe piata mezelurilor impune noi reguli ale jocului. Ce conta in urma cu cativa ani nu mai este valabil acum....
Incepand cu luna februarie 2014, Adrian Nicolaescu, fost director de marketing al Caroli Foods Group, a fost numit in functia de...