Cum să ții afacerea sub control
Economia locală traversează o perioadă foarte agitată. Antreprenorii știu cel mai bine care sunt problemele cu care se confruntă zilnic și...
Economia locală traversează o perioadă foarte agitată. Antreprenorii știu cel mai bine care sunt problemele cu care se confruntă zilnic și...
Anul acesta, la aniversarea de 130 de ani de la înființare, Casa Metaxa lansează o nouă campanie de brand, în continuarea...
În martie, pe când toată lumea aștepta cu nerăbdare primăvara, a venit iarna peste noi și, odată cu ea, dorința de...
Studenți din peste 200 de universități din întreaga lume s-au înscris la Red Bull Can You Make It? și sunt pregătiți...
Te-ai dezbrăca complet pentru firma la care lucrezi? Angajații de la Absolut au făcut-o deja în filmul pentru cea mai noua...
Kaufland aniversează 50 de ani de la deschiderea primului său magazin din Europa printr-o amplă campanie de reduceri, oferte speciale și...
Oamenii din spatele brandurilor trebuie să își adapteze strategia de promovare prin intermediul mediilor sociale. Brandurile intră în dialog direct consumatorii,...
Absolut Vodka, al patrulea cel mai mare brand premium din categoria băuturilor spirtoase din lume, a lansat în această toamnă o...
Dero a lansat în această toamnă o nouă campanie integrată ”Dero 2în1. E unul pentru doi!”. Campania debutează cu lansarea în...
Cum aniversează 20 de ani un brand care dintotdeauna s-a poziționat spre viitor? Privind, clar, tot spre viitor, mai ales acum,...
ENGIE a lansat o campanie de imagine pentru piața românească pentru a le transmite consumatorilor atributele mărcii: umanitate, solidaritate, agilitate, adaptabilitate,...
Huawei își propune să schimbe imaginea României prin intermediul unei campanii locale curajoase, The Face of Romania, care îi provoacă pe...
Cea mai recentă campanie de imagine lansată de brandul ROM Autentic, batonul de ciocolată din portofoliul companiei Kandia Dulce, cel mai...
Pentru că vrea să contribuie activ la promovarea imaginii țării și a românilor, Huawei lansează o campanie de comunicare concentrată pe...