Peste 200 de înscrieri în competiția Internetics 2022
Internetics, proiect iniţiat de The Institute şi susţinut de UniCredit Bank, înregistrează pentru ediția cu nr. 22, 209 înscrieri ce urmează...
Internetics, proiect iniţiat de The Institute şi susţinut de UniCredit Bank, înregistrează pentru ediția cu nr. 22, 209 înscrieri ce urmează...
DDB România semnează noua platformă de brand pentru McDonald’s, însoțită de o amplă campanie de comunicare. „Ceva bun te așteaptă” are...
Anul 2022 este anul distracției #înstilulCheetos, anul în care brandul Cheetos, alături de Chester, ambasadorul oficial, și-au propus să ne ajute...
Cum faci din zidărie un subiect de conversație? Saatchi & Saatchi + The Geeks dau răspunsul în noua lor campanie pentru...
La 9 ani de la lansarea pe piața din România, Ciuc® Radler își continuă povestea de succes, prin lansarea sortimentului Vișină...