Biz 25 ani: Camelia Șucu – ClassIN
Succesul pentru mine este cumulul eșecurilor pe care le-am avut. Pentru că de acolo am învățat cel mai mult. Din momentele...
Succesul pentru mine este cumulul eșecurilor pe care le-am avut. Pentru că de acolo am învățat cel mai mult. Din momentele...
Soarta profesională a adus-o pe Camelia Șucu în legătură cu brandul Natuzzi în urmă cu 27 de ani, în 1995. De-atunci...
Una dintre cele mai influente femei de afaceri din România, fondator Mobexpert alături de fostul său soț încă de la debuturile...
Camelia Șucu, Owner ClassIn, Nicoleta Iordan, Co-Fondatoare Cărturești și Avi Cicirean, fondatorul Brand Minds și al Brand Emotion, sunt cei trei...
Un lider adevărat primește deschis orice provocare, iar un CEO de top se adaptează rapid la schimbare. Proiectul Biz CEO Exchange...
[caption id="attachment_21930" align="alignleft" width="400"] Camelia Șucu, cofondator, ClassIN[/caption] De cele mai multe ori micromanagementul împiedică firma să crească, de aceea Camelia...
Camelia Șucu a lansat, anul trecut, împreună cu Genoveva Hossu, ClassIn, un nou concept de business full-service, ce oferă de la...
[caption id="attachment_20433" align="alignleft" width="400"] Irina Matei, Camelia Șucu și Genoveva Hossu[/caption] Soluțiile de design interior concepute de ClassIN au ajuns și...
Camelia Șucu și Genoveva Hossu lansează, în această lună, cinci showroomuri în București și Cluj-Napoca, spații destinate industriei de design interior...
Camelia Sucu si Genoveva Hossu aduc in Romania un nou concept de business, CLASS IN, care se adreseaza atat specialistilor din...
Incepand din aceasta saptamana, produsele Iconic Kids si produse din gama Iconic Health by Camelia Sucu vor fi disponibile in sase...
Prima sesiune a Zilei de Antreprenoriat din cadrul Zilelor Biz a reunit o parte din fruntasii topului antreprenorilor intocmit de revista...
Laura Rotileanu a lansat prima colectie de accesorii elegante si moderne Laura 8, create pentru adevaratele “iconic women” ale timpurilor noastre....
Cum aleg liderii in business o directie strategica atunci cand previziunile economice sunt tot mai greu de realizat? Care sunt lectiile...