Clienții Băncii Transilvania aleg tot mai mult soluțiile interactive de self-service
Peste 50% dintre solicitările primite la Banca Transilvania, la Contact Center & Customer Care, sunt gestionate de clienți folosind soluțiile interactive...
Peste 50% dintre solicitările primite la Banca Transilvania, la Contact Center & Customer Care, sunt gestionate de clienți folosind soluțiile interactive...
Serviciile de Customer Care sunt, în prezent, mai eficiente ca niciodată mulțumită automatizării proceselor și folosirii inteligenței artificiale. Companiile care aleg...
Banca Transilvania și FICX (CallVU), companie specializată în customer experience cu sediul în San Francisco, lansează o premieră pe piața românească,...
Ajutăm Ucraina este campania comună a mai multor instituții publice, asociații profesionale și neguvernamentale clujene. În cadrul acesteia, organizațiile partenere au...
Din 10 martie 2022, Geeks for Democracy dă startul Call Center-ului de Solidaritate în spațiul partenerului nostru Impact Hub Bucharest –...
Începând de astăzi, Orange România oferă clienților o experiență semnificativ îmbunătățită în call center cu ajutorul Djia, noul asistent virtual capabil...