Mullen lansează Indexul Mpatiei, un instrument menit să cartografieze relația dintre empatie și performanța de brand
Consumatorii care asociază un nivel ridicat de empatie unui brand sunt cu 81% mai loiali, iar dorința lor de a recomanda...
Consumatorii care asociază un nivel ridicat de empatie unui brand sunt cu 81% mai loiali, iar dorința lor de a recomanda...
Într-o eră a nesiguranței, este tot mai vizibilă importanța calității în fața cantității, dar mai ales încrederea din partea clientului. Simțim...
Dacă acum un an de zile VMLY&R pentru BECK’S semna prima campanie regionala de equity ce rula în 6 țări –...
bunromanesc.ro este un nou site destinat promovării și comercializării produselor românești. După 20 de ani de lucru în multinaționale, în 2020,...
Preţul şi calitatea materialelor de zidărie folosite în construcţia unei case reprezintă pentru mai mult de 80% dintre români cele mai...
Care sunt valorile părinților românilor cu vârste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritățile, pasiunile și obiceiurile de consum, canalele pe...