Digitas România: în iulie brandurile au continuat parteneriatele și colaborarea cu influencerii
Iulie 2021 continuă în digital realitatea idilică de la începutul verii. Peisajul creat de branduri s-a menținut relaxat și în această...
Iulie 2021 continuă în digital realitatea idilică de la începutul verii. Peisajul creat de branduri s-a menținut relaxat și în această...
Digitas România prezintă liderii de categorie în Auto, Bănci, Retail, Telecom, Farmacii, Clinici, DYI și Soft Drinks pentru luna mai. Topurile...
Digitas România prezintă liderii de categorie în Auto, Bănci, Retail, Telecom, Farmacii, Clinici și Soft Drinks pentru luna aprilie. În urma...
Superbrands, reprezentată pe piața locală de agenția de comunicare strategică BDR Associates, anunță rezultatele finale ale cercetării derulate în cadrul ediției...
Înscrierile pentru TOP SOCIAL BRANDS 2021, clasament ajuns anul acesta la cea de-a 13-a ediție, se apropie de final. Toți cei interesați...
Buyer Brain anunță lansarea laboratorului de user experience UXGeeX, ce aplică cele mai noi cercetări și inovații ale neuroștiințelor, dar și principii...
Biz deschide înscrierile pentru TOP SOCIAL BRANDS 2021, clasament ajuns anul acesta la cea de-a 13-a ediție. Toți cei interesați să înscrie un...
Pandemia de COVID-19 a adus schimbări masive în modul în care utilizăm mediul digital și social media. Odată cu ea, în...
Când ai un portofoliu de peste 30 de branduri și peste 800 de articole, este o provocare majoră să creezi strategiile...
GroupM România anunță cele mai recente date cu privire la evoluția pieței de media, la nivel local și internațional. Astfel, piața...
Andreea Damian, Account Director și Media Domain Lead în cadrul companiei Kantar Insights România, a fost prezentă „virtual” pe scena Zilei...
Din SUA până în India, din România până în Brazilia, conferința globală IAA #Creativity4Better, organizată de IAA România și IAA Global,...
Bianca Dumitrașcu, Laura Nedelschi și Mihai Gongu, membri ADC*RO, vor participa online la jurizarea proiectelor înscrise la cea de-a 29-a ediție...
Nepi Rockcastle a investit 1.500.000 de euro în rețeaua media digitală din România, din dorința de a crea în mall-uri un...