Top 10 cele mai valoroase branduri din lume
Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, in timp ce Lego a devenit cel mai puternic brand global,...
Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, in timp ce Lego a devenit cel mai puternic brand global,...
Lansata in 2012 la Bucuresti de sotii Adriana si Stefan Liute, agentia de branding Storience s-a deschis in toamna acestui an...
Tot efortul depus de o companie pentru a obtine vanzari mari poate fi anulat de concurenta prin oferirea unui pret mai...
Storience a finalizat primul proiect pentru piata britanica. Este vorba despre rebrandingul agentiei de organizare de evenimente Activate Event Management. Proiectul...
Agentia de branding Storience a deschis un birou la Londra la finalul lunii septembrie 2014. Decizia proprietarilor agentiei, Adriana si Stefan...
Incepand cu jumatatea lunii septembrie, Romtelecom si Cosmote Romania vor comunica sub acelasi brand, Telekom Romania, in timp ce denumirile legale...
<p> <strong>Multe companii sunt astazi obsedate de o vanzare cat de mica, cu (aproape) orice pret. Dar singura directie corecta (cu...
<p> Tinerii designeri romani interesati sa se califice in competitia internationala “Young Lions – Design”, de la Cannes, se pot inscrie...
<p> Dupa ce timp de 14 ani a fost Client Service Director in mai multe agentii de publicitate si Senior Consultant...
<p> <strong>In 2010 incepeau pregatirile pentru lansarea primului brand propriu al PPD Romania. La finalul unui parcurs de doi ani, timp...
Auzim des afirmatii de genul “Clientul e inainte de toate”. Astfel de fraze vor ramane insa niste simple clisee daca brandul...
Brandingul de natiune este, fara indoiala, o practica la moda in randul tarilor lumii. Daca pana acum 10 ani putine tari...