Doua premii la Rebrand 100 Global Awards pentru Bradient
La editia din acest an a Rebrand 100, competitia globala ce acorda cele mai importante recunoasteri ale excelentei in reconstructie si...
La editia din acest an a Rebrand 100, competitia globala ce acorda cele mai importante recunoasteri ale excelentei in reconstructie si...
Achizitiile facute in ultimii ani dau rezultate, astfel ca Disney a devenit cel mai puternic brand din lume, conform unei analize...
Cosmina Soare a lansat agentia We Are Prestige, cu un portofoliu de servicii declinat in doua sectiuni: productie vizuala, realizare a...
La zece ani de la crearea identitatii Mercury Research, managementul companiei a ajuns la concluzia ca se simtea nevoia de o...
Alina Chirvase si Adnan Vasile au lansat Onomatopy, o noua agentie specializata in servicii de naming, branding si digital. Cei doi au...
[caption id="attachment_12383" align="alignleft" width="602"] Mihaela Mitu, Managing Director, 4AcePR / foto: Vali Mirea[/caption]Mihaela Mitu conduce 4AcePR, o agentie de comunicare integrata...
Agentia de branding de produs si packaging design Ampro va incheia anul 2015 cu o crestere estimata la 25% fata de...
Laura Ristea si Alin Tamasan au lansat Hye, un nou studio de design care ofera servicii de strategie, naming, design de...
Un portofoliu simplificat de abonamente si servicii, o noua promisiune de brand, investitii in retea si noi tehnologii, posibilitatea achizitiei in...
Hiii International Institute of Ideas, organizatorul Hiii Brand – cea mai prestigioasa competitie de design din China – l-a invitat pe...
Compania de strategie de brand si design Brandient a creat pentru Vodafone logoul noului sub-brand You.Conceptul care a inspirat identitatea vizuala...
Agentia de consultanta si design de brand Brandtailors a lansat Sigla si Lozinca, o divizie de business noua care se adreseaza...
Brandingul romanesc postdecembrist a recuperat cum a stiut mai bine distanta fata de brandingul global. A trecut prin despotism, feudalism si...
Tehnologia schimba consumatori si canale de comunicare, astfel ca brandurile trebuie sa se adapteze si sa ofere consumatorului experiente memorabile prin...