Samsung, cel mai de incredere brand de telefonie mobila din Romania
Samsung Electronics Romania a primit titlul “Most Trusted Brand 2015” la categoria telefonie mobila in cadrul studiului Trusted Brands realizat anual...
Samsung Electronics Romania a primit titlul “Most Trusted Brand 2015” la categoria telefonie mobila in cadrul studiului Trusted Brands realizat anual...
Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, in timp ce Lego a devenit cel mai puternic brand global,...
Tot efortul depus de o companie pentru a obtine vanzari mari poate fi anulat de concurenta prin oferirea unui pret mai...
Schimbarea aduce provocari, dar si oportunitati. Este si cazul lui Mihai Georgescu, unul dintre cei mai longegivi manageri din FMCG, care...
Schimbarea - este poate singura constanta a lumii in care traim, dar este si ceea ce revista Biz si-a propus acum...
Bucurestiul incepe sa atraga brandurile de fashion care fac valuri la nivel mondial. Printre nou-veniti se numara Vicomte A., brand de...
<p> <strong>Biz si Ipsos Research au lansat “Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani”. </strong>Potrivit acestui studiu, brandurile...
<p> <strong>Multe companii sunt astazi obsedate de o vanzare cat de mica, cu (aproape) orice pret. Dar singura directie corecta (cu...
<p> Dupa ce a castigat titlul in Bundesliga si Liga Campionilor, Bayern Munchen a mai cucerit un titlu, devenind clubul cu...
<p> Apple ramane lider in topul BrandZTM, topul celor mai valoroase 100 branduri globale, cu o valoare estimata la 185 miliarde...
<p> A aparut numarul 246 al revistei Biz. Aflati care este nivelul salariilor estimat de specialisti pentru acest an in cele...
<p> <strong>Companiile doresc sa-si asocieze numele cu ea, fanii umplu salile in turnee, iar show-urile sale sunt printre cele mai cautate....
Retailul a fost o vedeta a ultimilor ani avand in vedere ca expansiunea, desi mult incetinita fata de anii de boom,...
<p> <strong>In 2010 incepeau pregatirile pentru lansarea primului brand propriu al PPD Romania. La finalul unui parcurs de doi ani, timp...