Tendință în creștere pentru produsele made in RO conform studiilor Carrefour
Al doilea capitol al programului Act for Food, a fost lansat astăzi de Carrefour România, care susține accesul clienților la cele...
Al doilea capitol al programului Act for Food, a fost lansat astăzi de Carrefour România, care susține accesul clienților la cele...
Începând cu luna mai, un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to go & VIWA Vitamin...
În opinia părinților din România, produsele considerate sănătoase și care nu ar trebui să lipsească din alimentația zilnică a copilului, în...
BIO cu Tine, cea mai nouă campanie a gamei de produse BIO din portofoliul Lidl, poartă semnătura agenției Mullen, iar protagoniștii...
Trei sferturi dintre români cred că agricultura bio sau ecologică înseamnă produse sănătoase fără aditivi sau chimicale, arată un studiu online...
Producătorul de lactate Olympus a lansat două noi produse din gama ecologică-iaurt si lapte 1Bio3. Noile produse au fost promovate printr-o...
Mega Image a decis sa intre pe segmentul produselor sanatoase. Astfel, retailerul va deschide un concept corner specializat, Equilibrium Health &...
Marius Tudosiei, proprietarul Bacaniei Vechi avea la deschiderea magazinului sau, in 2010, numai produse bio exclusiv importate. De atunci incoace, lucrurile...
<p> <strong>Businessurile de nisa sunt in continuare la mare cautare. Piata serviciilor bio s-a extins inclusiv la serviciile de curatenie in...
<p> <strong>Romania isi creste considerabil suprafata cultivata bio si numarul de producatori de profil de la an la an. Si vanzarile...
<p> Cum se raporteaza romanii la ideea de “produs sanatos”? Cat de mult cantareste atributul “sanatos” in alegerea produselor de larg...