Robotul Livia a răspuns la peste 200.000 de întrebări
Peste 200.000 de răspunsuri la întrebări despre conturile, produsele şi serviciile de la Banca Transilvania au fost oferite clienților de robotul...
Peste 200.000 de răspunsuri la întrebări despre conturile, produsele şi serviciile de la Banca Transilvania au fost oferite clienților de robotul...
Raiffeisen Bank și-a prezentat astăzi noua poziționare de brand lansată printr-o campanie de comunicare a cărei tema centrală este RESPONSABILITATEA. Sub...
Inițial a fost o provocare, dar băncile au înțeles rapid că social media este o oportunitate – aceea de a afla...
Blue Point, una dintre cele mai importante companii româneşti de servicii call center, îşi extinde aria de expertiză în două industrii...
Tinerii din România își doresc să aibă la dispoziție servicii bancare de ultimă generație, cum ar fi plăți prin telefon (55%)...
[caption id="attachment_16253" align="alignright" width="313"] Philippos Karamanolis, CEO Bancpost[/caption]Inceputul lunii iulie 2016 marcheaza in acest an aniversarea a 25 de ani de...
Un roman din doi are smartphone si acces la internet, iar in mediul urban rata de penetrare a telefoanelor inteligente este...
Numarul utilizatorilor de online banking in Romania a crescut de trei ori in ultimii trei ani, reprezentand o crestere de la...
[caption id="attachment_13974" align="alignleft" width="281"] Carmen Staicu, purtator de cuvant al Erste Group Bank[/caption]Raspunde de anul trecut de comunicarea externa pe tot...
Clientii au nevoie de servicii bancare oricand si oriunde, dar si de masuri de securitate tranzactionala, care sa le garanteze ca...
Conectivitatea, automatizarea, Big Data si inovatia – sunt directiile prin care digital bankingul va influenta modul cum se creaza valoare in...
Traim in lumea platformelor si a canalelor de socializare, iar oamenii isi construiesc un al doilea univers si leaga conexiuni extraordinare...