Tendințe de cumpărare Generația Z
Generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) se distinge de generațiile anterioare printr-o preocupare mult mai mare pentru sustenabilitate și...
Generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) se distinge de generațiile anterioare printr-o preocupare mult mai mare pentru sustenabilitate și...
TRANSAVIA, una dintre finalistele programului BVB Made in Romania din acest an, a lansat programul „Autentic Românesc”, o platformă de asociere...
ChefSuperfood reprezintă cea mai nouă platformă cu preparate artizanale proaspete, care folosește ingrediente de cea mai bună calitate, fără conservanți și...
Într-una dintre cele mai importante campanii Birra Moretti® ale sezonului, brandul aduce spiritul autentic italian mai aproape de noi toți, printr-o...
Continuăm discuția despre antreprenoriat creativ și deschidere de drumuri cu Ioana Păunescu, Client Service Director, care ne vorbește despre autenticitate, pionierat,...
Cu 94% din generația Z fiind de acord că businessurile ar trebui să fie responsabile din punct de vedere social și...
Un loc de conectare cu alte femei, de socializare, de refresh fizic și mental. Un spațiu unde clientele vin să se...
Peste 1.000 de influenceri au colaborat cu ProductLead anul trecut, reunind un public de 25 de milioane de urmăritori. Aceștia au...
Un nou tip de influenceri a început să crească în popularitate. Genuinfluencerul este cel care adună followeri datorită capacității sale de...
În timp ce continuă să redefinească divertismentul valorificând puterea videoclipurilor de a genera creativitate și a produce bucurie, TikTok lansează campania...