Campania Testul Purității, premiată la D&AD
Campania “Testul Purității” AQUA Carpatica, dezvoltată de Cohn&Jansen JWT pentru Valvis Holding a fost recompensată de fundația americană D&AD, cu premiul...
Campania “Testul Purității” AQUA Carpatica, dezvoltată de Cohn&Jansen JWT pentru Valvis Holding a fost recompensată de fundația americană D&AD, cu premiul...
Agentia Anului 2016 la prima editie a festivalului local de creativitate Premiile FIBRA a fost desemnata McCann Worldgroup Romania. Agentia avut 32...
Elvetian de origine greaca, antreprenorul Jean Valvis este creatorul brandurilor Dorna, La Dorna si Aqua Carpatica, fiind Presedinte-director general al Valvis...
UniCredit Tiriac Bank si grupul Valvis au finalizat negocierile privind acordarea unei finantari in valoare totala de 28 milioane de euro...
Noua etapa de dezvoltare a brandului Aqua Carpatica s-a concretizat printr-o serie de contracte de export ferme ce sunt deja in...
Jean Valvis este un om cu o misiune clară: vrea să transforme AQUA Carpatica în primul produs premium de export al...