Etapele proiectului PR Xchange

Reading Time: < 1 minut

Echipa Biz a invitat sapte profesionisti in comunicare si sapte manageri din companii sa participle la Biz PR Xchange.

In urma unei trageri la sorti, in cursul lunii octombrie se vor stabili si vor avea loc schimburile intre oamenii de PR si cei din companii.

 Important: companiile alese nu sunt in concurenta directa. Nu se vor impartasi informatii confidentiale.

Fiecare profesionist implicat va primi o serie de recomandari de subiecte pentru discutiile care vor avea loc in cadrul intalnirilor.

Fiecare intalnire in parte va fi pastrata in atentia publicului prin relatari si imagini pe  site-ul revistei si pe canalele social media ale revistei Biz.

Experienta, ideile si povestile participantilor, aparute in urma participarii la acest proiect, vor fi  dezvaluite pe larg intr-o editie speciala a revistei  si la evenimentul PR&TheWeb unde va fi lansata o noua editie a studiului dedicat industriei de PR din Romania, Biz si Unlock Research, ajuns anul acesta la a treia editie,

Profesionistii din companii sunt:

Mirela Nemtanu, Corporate Communication, Public Affairs & Regulatory Affairs Manager, L’Oreal Romania

Virginia Otel, Communication Leader, Garanti Group Romania

Paul Markovits, Marketing Vice-President, United Romanian Breweries Prod

Andreea Marincescu, Director de Marketing, Hochland Romania

Daniel Pana, Country Leader, SAS Institute

Roxana Grigorean, PR Manager, Samsung Electronics Romania

Gabriel Berceanu, Sef Departament Comunicare – Federatia Romana de Fotbal si Ofiter de Presa al Echipei Nationale de Fofbal

Cei sapte profesionisti din agentii de PR sunt:

Crenguta Rosu, Managing Partner, DC Communication

Oana Bulexa, Co-Managing Director, MSLGROUP The Practice

Alexandru  Paius, Senior Partner, IMAGE PR

Monica Botez, Managing Partner, Golin Romania

Tereza Tranakas, Managing Partner, Oxygen Public Relations

Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP PR

Cosmin Mares, General Manager, Total PR

Biz PR Xchange este un proiect realizat de echipa Biz in parteneriat cu Telekom Romania, dupa o idee GMP Advertising.

Foto: © Lightkeeper | Dreamstime.com

Team

Recent Posts

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

24 de minute ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

43 de minute ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

o oră ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

2 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

2 ore ago

Carrefour România a finalizat transformarea celui de-al treilea hipermarket Cora din București – magazinul Pantelimon

Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…

2 ore ago