Estera Anghelescu, Kaufland: Mesajul nostru către candidați este de a începe o carieră, nu doar un job
Reading Time: 4 minuteKaufland a lansat recent campania de employer brading „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”. Am vorbit cu Estera Anghelescu, MBA, Recruiting & Employer Branding Director at Kaufland Romania & Moldova, despre crearea și realizarea acestei campanii, dar și cum reușește Kaufland să fie un angajator conectat la experiențele angajaților săi.
E TIMPUL PENTRU CEVA NOU. Cum v-a venit ideea pentru noua campanie de angajator?
Ideea campaniei a venit de la un insight ușor de identificat după o perioadă de un an și jumătate în care mulți dintre noi am fost doar rezilienți. „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU” vine cu multă vitalitate, pentru că vrem să îi facem cunoscuți publicului larg pe colegii noștri care în tot acest timp au făcut ca activitatea Kaufland să continue, pe cei care, zi de zi, pun suflet în tot ceea ce fac, sunt motivați și îi inspiră și pe ceilalți. Am ales-o așadar, din nou, pe Cristina Neagu pentru a fi alături de noi în această campanie, de data aceasta din rolul de selecționer al echipei Kaufland.
Prin intermediul colegilor noștri, deschidem porțile Kaufland tuturor celor interesați să ne cunoască mai bine, să afle care este atmosfera de lucru de zi cu zi, să descopere felul în care colaborăm, ne ducem sarcinile la bun sfârșit, sărbătorim momente speciale și chiar ne relaxăm împreună.
Pe de altă parte, fiecare dintre noi s-a aflat la un moment dat la un punct de răscruce: fie o schimbare profesională, sau, pentru cei proaspăt ieșiți de pe băncile facultății, începutul carierei. Astfel, pentru cei care se află în acest punct, vrem să le transmitem că „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”, chiar în echipa Kaufland.
Ce vreți să transmiteți prin această campanie?
Ne dorim să ajungem la toți cei care își doresc mai mult decât un simplu job, la cei care vor să își construiască o carieră în adevăratul sens al cuvântului. Astfel, alături de Cristina, care este un model de performanță și perseverență, i-am adus în prim-plan pe colegii noștri care dau dovadă de calități similare, indiferent de departamentul din care fac parte.
Dorim să îi încurajăm totodată pe toți candidații să creadă în ei, să își dorească mai mult și să își atingă obiectivele profesionale. Mesajul nostru pentru toți este de a: „Începe o carieră. Nu doar un job.”
Kaufland este un angajator de top. Care sunt planurile pe termen scurt și lung pentru a vă păstra poziția?
Suntem o companie performantă care pune mare preț pe opiniile angajaților săi. Îi ascultăm cu atenție și acționăm în consecință. Ne îmbunătățim constant modul de comunicare, dar și beneficiile pe care le oferim acestora. Organizăm frecvent sondaje prin care ne propunem să aflăm care sunt nevoile colegilor noștri și cum putem veni în întâmpinarea acestora. Conceptul pe care ne bazăm este ”bridging the gap” – cum tranformăm nevoile noastre, la nivel de companie, cât și cele ale colegilor noștri într-o strategie benefică pentru toți.
Kaufland este un angajator conectat la experiențele angajaților săi. Astfel, le oferim constant acestora flexibilitate, încredere și suport pentru a deveni cea mai bună versiune profesională a lor. De asemenea, credem că este foarte important să recunoaștem și să valorizăm performanța. Așadar, răsplătim rezultatele și angajamentul celor din echipe, evaluăm performanța, și avem în mod constant discuții cu fiecare angajat în parte pentru a-l ajuta să se dezvolte în cadrul companiei.
Suntem mândri să ne aflăm așadar în topul angajatorilor pentru care bunăstarea angajaților este prioritară, iar premiul „Elite Shining Star”, cea mai înaltă și prestigioasă distincție oferită de Inspiring Employer, confirmă pe deplin acest lucru.
Care este profilul unui candidat ideal pentru o poziție în cadrul companiei?
Un candidat ideal este o persoană care ne împărtășește valorile. Pe lângă aptitudinile și cunoștințele în domeniu sau experiența acumulată, dorim să ne înconjurăm de oameni plini de entuziasm, oameni implicați, care doresc să învețe constant și să se dezvolte alături de noi. Căutăm persoane deschise, care gândesc ”outside-the-box” și care sunt pregătite să accepte o nouă provocare profesională.
De asemenea, pentru că în cultura noastră organizațională există trei valori de la care nu facem niciodată rabat, respectiv performanță, dinamism și corectitudine, ne dorim să ne extindem echipa cu noi colegi care pot să ducă aceste valori mai departe.
Care este motivul principal pentru care un angajat ar trebui să aleagă compania Kaufland?
Kaufland este locul ideal atât pentru cei aflați la început de drum profesional, cât și pentru cei cu experiență. Ne mândrim cu un mediu de lucru plăcut și relaxat, în care încurajăm creativitatea și dezvoltarea profesională și unde punem mare accent pe recunoașterea meritelor.
Mai mult decât atât, Kaufland promovează transparentizarea salariilor, așadar, candidații pot vedea în anunțurile de angajare salariul brut de pornire pentru rolurile de execuție, dar și tipul de contract aferent. De asemenea, aceștia au la dispoziție un instrument interactiv care să îi ajute în procesul de aplicare, pe microsite-ul cariere.kaufland.ro, respectiv noul nostru asistent digital, KALA. Aceasta este pregătită să îi ghideze pe cei interesați să își depună pe loc CV-ul pentru jobul preferat, dar poate răspunde și întrebărilor celor curioși să afle mai multe despre noi.
Așa cum spuneam, suntem preocupați de parcursul profesional al fiecărui angajat, astfel încât să își poată atinge obiectivele la care țintește și să avanseze în linie cu pregătirea profesională și cu abilitățile pe care le are. Astfel, susținem învățarea experiențială, fiecare angajat având suficientă autonomie să ia propriile decizii.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz