DDB România, Porter Novelli România și Tribal Worldwide România au lansat “Eroii Orașului”, o campanie de imagine care aduce în prim plan toți eroii anonimi ai orașului, dar care își pun amprenta în mod pozitiv asupra comunității. Oameni care, prin gesturile lor frumoase, schimbă lumea și ne motivează să devenim mai buni.
„Bucureștiul pare să fie ilustrat preponderent prin povești negative în ultima vreme. Dar printre ele, în viața de zi cu zi, ne lovim și de povești frumoase, înălțătoare, cu protagoniști care sunt eroi fără să știe și fără să vrea. Eroii cotidieni, despre care nu vom auzi prea multe la știri, pentru că fac lucruri aparent mărunte, dar care ar trebui să fie o sursă de inspirație pentru noi. Iar dacă Apa Nova le poate susține dovezile de iubire, dăruire și bunătate, o face cu multă mândrie, oferindu-le combustibilul principal: apa”, a declarat Ștefan Vasilachi, Director de Creație DDB România.
Dar printre acești eroi, se numără și cei peste 1.800 de profesioniști ai companiei Apa Nova care au demonstrat că serviciile esențiale nu sunt un privilegiu, arătând zi de zi, 24/7, că orașul înseamnă suma tuturor gesturilor frumoase făcute, deseori dincolo de atribuțiile profesionale din fișa postului.
„De peste 20 de ani, ne-am angajat să furnizăm servicii esențiale de cea mai bună calitate, la standarde europene, într-un mod responsabil și sustenabil. Activitatea noastră este deseori luată ca atare, însă fără îndoială că pandemia a transformat radical percepția locuitorilor orașului asupra eforturilor pe care le depunem în fiecare zi. Faptul că am fost prezenți permanent, atât în teren, cât și dincolo de acesta, a făcut mai vizibilă ca niciodată importanța muncii noastre și a confirmat, încă o dată, respectul pe care îl purtăm față de clienții noștri și nevoile acestora. De aceea, am ales să punem în lumina reflectoarelor poveștile angajaților noștri, care, prin muncă zilnică, devin eroi contemporani. Vedem astfel că astăzi eroii nu mai poartă capă, poartă de grijă pentru a asigura confortul și siguranța bucureștenilor”, a declarat Ramona Dumitru, Director de Comunicare și Public Affairs Apa Nova.
„Pentru a oferi o notă de realism, am integrat în campanie specialiști Apa Nova care au ilustrat momente autentice din activitatea companiei. Ne despart multe lucruri în acest oraș interesant și vibrant, dar sunt și multe care ne țin împreună, iar calitatea apei și inspirația de a vedea binele în jurul nostru sunt două dintre ele”, a completat Ștefan Vasilachi, Director de Creație DDB România.
Noua campanie de imagine rulează în perioada iulie – noiembrie 2021 pe TV, print, social media și în digital, fiind susținută în același timp de componente de PR. În plus, landing page-ul campaniei, https://www.apanovabucuresti.ro/eroii-orasului/, oferă utilizatorilor posibilitatea de a afla totul despre performanța și eforturile depuse de eroii orașului pentru ca bucureștenii să aibă parte de servicii vitale: apă potabilă și canalizare.
Echipa Apa Nova: Ramona Dumitru (Director Comunicare & Public Affairs).
Echipa DDB România: Roxana Țâmpău (Managing Director), Andreea Boiangiu (Senior Account Executive), Ștefan Vasilachi (Creative Director), Karina Condei (Strategic Planner), Ioana Ghiață (Art Director), Andrei Ionică (Copywriter), Alex Tocilescu (Senior Copywriter).
Echipa Porter Novelli: Sorina Mihai (Managing Partner Porter Novelli), Mihaela Joița (Senior Account Manager), Firuța Flutur (Media Relations Specialist).
Echipa Tribal Worldwide România: Simina Zidaru (Deputy Manging Director), Alexandra Mesaros (Digital Account Manager), Alexandru Lăcătușu (Social Media Manager).
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…
World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…
Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…
Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…
Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…