Stiri

Enzo Bertini este acum și în AFI Cotroceni

Reading Time: 4 minute

Din 22 septembrie, cel mai nou magazin „Enzo Bertini” și-a deschis porțile în „AFI Cotroceni” București.


Situat într-o locație premium, pe culoarul „Champs Elysées” din „AFI Cotroceni”, magazinul „Enzo Bertini” se deschide pentru public în data de 22 septembrie, inaugurarea oficială având loc în aceeași zi, cu începere de la ora 17.00.


Magazinul din „AFI Cotroceni” este al patrulea magazin „Enzo Bertini” din București, celelalte fiind situate în „Băneasa Shopping City”, „Promenada Floreasca” și „Sun Plaza” București și, totodată, al optulea magazin din rețea.
Colecțiile disponibile în „Enzo Bertini” țin cont de criterii precum confort, design, calitate și recunoașterea brandului.


„Affordable luxury” este un alt criteriu important în selectarea brandurilor; clienții „Enzo Bertini” putându-se, astfel, bucura de produse extrem de atractive, confortabile, de noutăți în materie de design, toate, în același timp, la un preț accesibil.
Colecțiile propuse în cadrul magazinelor „Enzo Bertini”: „Premiata”, „Calvin Klein”, „John Richmond”, „Converse”, „Guess”, „Gant”, „Ugg”, „Valentino”, „Steve Madden”, „Tommy Hilfiger”, „Enzo Bertini” sau „Karl Lagerfeld”, reușesc să integreze cu succes, atât cele mai actuale tendințe în materie de design cât și o extremă atenție acordată detaliilor și construcțiilor. Consecința sine qua non, colecția magazinelor „Enzo Bertini”, dezvăluie un univers versatil, adaptabil unor stiluri personale multiple, fun, real și, mai ales, autentic.


Extinderea rețelei „Enzo Bertini” nu se oprește însă aici; un al nouălea magazin urmând să fie inaugurat la începutul lunii octombrie, odată cu deschiderea celui mai nou mall din Craiova, „Promenada”, deținut de „Nepi Rockcastle”. De asemenea, urmează să deschidem o unitate, un al zecelea magazin „Enzo Bertini” este preconizat și în extinderea mall-ului „Arena Mall” din Bacău, atunci când această extindere va fi finalizată.

Decizia de a deschide acest multibrand high-class în „AFI Cotroceni” vine, în special, datorită parteneriatului foarte bun pe care îl avem cu proprietarul mallului, locației ultracentrale din mall și, nu în ultimul rând, observăm că foarte mulți clienți se orientează către branduri de renume, atunci când iau decizia de cumpărare.
Investiția în acest magazin, cu suprafața de aprox. 115 mp depășește 120.000 Eur, la care se adaugă stocul de marfă de aprox. 700.000 Eur, unele branduri fiind în exclusivitate în portofoliul nostru, în România.
„Benvenuti” este una dintre cele mai solide companii din retailul românesc și – cu toate că ultimii ani au fost dificili, datorită pandemiei – noi am reușit să trecem peste toate aceste greutăți și vedem anul 2023 ca fiind unul foarte bun. Vom continua dezvoltarea rețelei noastre, în mod echilibrat, așa cum am făcut-o și până acum, atât cu brandul „Enzo Bertini”, în locații premium, cât și cu brandul „Benvenuti”, a declarat Adrian Câzu – Development & Retail Manager „Benvenuti & Enzo Bertini”.


Compania „Benvenuti” a fost înființată în anul 2004, fiind, în prezent, unul dintre cei mai importanți retaileri de încălțăminte și marochinărie, din România.


Compania operează în prezent o rețea de 45 de magazine sub brand-ul „Benvenuti”, și 7 magazine multibrand, „Enzo Bertini”, situate în București, Cluj Napoca, Oradea și Brașov.


De-a lungul celor 19 ani de activitate, compania „Benvenuti” s-a implicat în multiple acțiuni sociale și a inițiat și derulat campanii de marketing care au constituit un adevărat pionierat în domeniul de activitate al companiei. Dintre acestea amintim: „Benvenuti îți deschide porțile Romei”, „Benvenuti te încalță cu un BMW Seria 3” sau: „Alege-ți perechea norocoasă”.
Totodată, expansiunea și longevitatea companiei „Benvenuti”, se datorează modului extrem de serios și atent în care este înțeles actul vânzării, în totalitatea lui, atât în ceea ce privește calitatea produselor comercializate cât și în ceea ce privește nivelul serviciilor oferite de către întreg personalul companiei.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

2 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

3 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

5 ore ago

E.ON România și Asociația Zi de BINE colaborează pentru prevenirea consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor

E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…

5 ore ago

Lidl continuă proiectul Pâine și Mâine derulat de World Vision România

În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…

5 ore ago

7 factori pe care investitorii români la bursă trebuie să îi ia în considerare în noiembrie-decembrie

Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…

6 ore ago