Entersoft investeste 5 milioane de euro in cercetare si dezvoltare
Reading Time: 2 minuteEntersoft, companie care activeaza de mai bine de un deceniu pe piata aplicatiilor de business a anuntat astazi planurile de investitii pentru urmatorii trei ani. Strategia companiei-mama a Entersoft Romania include trei obiective cheie: continuarea investitiilor in cercetare si dezvoltare tehnologica, crestere dinamica in pietele verticale si consolidarea prezentei externe. Pentru atingerea acestor obiective, bugetul total prevazut pentru investitiile in cercetare si dezvoltare, in perioada 2014 – 2016, este estimat sa ajunga la 5 milioane de euro. Extinderea departamentului de cercetare si dezvoltare a inceput deja cu o crestere de 50% a numarului de angajati.
Noile produse se vor focaliza pe adaugarea de valoare, cresterea competitivitatii si sustinerea cresterii clientilor internationali ai Entersoft. Concret, produsele aflate in extindere si dezvoltare sunt Marketing CRM, Social CRM, Merchandizing, Segmentation Analysis, E-Commerce, sau Warehouse Management System. Mai mult, toate produsele de baza ale companiei vor fi livrate atat pentru a fi instalate local, cat si in cloud sau in regim de SaaS (Software as a Service) pentru a oferi un nivel mai mare de flexibilitate. Departamentul de cercetare si dezvoltare al companiei a finalizat dezvoltarea celei de-a cincea versiuni a Entersoft Business Suite. Produsul de baza al Entersoft vizeaza imbunatatirea abilitatii clientilor de a derula afaceri internationale, cu module, care permit operarea eficienta pe pietele externe.
Planurile de dezvoltare ale Entersoft au in vedere si intensificarea activitatii pe verticale economice precum productie, transporturi, institutii private de invatamant, cu solutii si produse care vor aduce clientilor valoare adaugata in cresterea competitivitatii. Extinderea internationala a fost un obiectiv cheie pentru Entersoft inca de la inceput. Alaturi de Atena, compania opreaza birouri la Sofia si Bucuresti, iar din luna septembrie a acestui an si in Dubai, dupa doi ani de prezenta prin parteneri locali. In mod curent, 13% din totalul veniturilor sunt generate de pietele externe.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz