Compania de mobilitate electrică din cadrul grupului de companii PPC din România adoptă o nouă identitate de brand – PPC blue. Aceasta înlocuiește Enel X Way.
Noua marcă este simbolizată prin litera „e” care încorporează calitățile brandului PPC blue – mobilitate, viteză, tehnologie, inovație, eficiență.
„Mobilitatea electrică este unul dintre elementele cele mai importante ale tranziției energetice, unul în care clienții influențează direct tranziția, pentru că alegerea lor personală reduce consumul de combustibili fosili și înlocuiește folosirea acestora cu energia electrică. Misiunea noastră la PPC blue este să fim alături de clienți în această alegere, să le punem la dispoziție o rețea extinsă de puncte de încărcare și serviciile aferente, pentru ca împreună să facem mobilitatea electrică mai accesibilă, reducând în același timp emisiile atmosferice în orașele noastre.”
Andreea-Dana Popescu, director al PPC Blue România
Ca parte a procesului de rebranding se lansează și website-ul www.ppcblue.ro, iar aplicația mobilă dedicată va fi disponibilă în perioada imediat următoare. Cei care accesează vechiul website Enel X Way vor fi redirecționați către noua platformă de mobilitate electrică PPC blue.
Sub brandul PPC blue operează acum circa 500 de puncte de încărcare, cu o putere totală instalată de peste 10.000 kW, în 63 de localități din toate zonele țării. În perioada următoare, fiecare punct de încărcare din portofoliul companiei va fi marcat cu noul logo PPC blue și va fi prezentă noua identitate vizuală.
PPC blue oferă soluții integrate de mobilitate electrică clienților rezidențiali, companiilor și instituțiilor publice din întreaga țară. Sub acest brand se instalează infrastructură de încărcare în centre comerciale, supermarketuri, restaurante și hoteluri care doresc să atragă utilizatorii de mașini electrice, precum și în spațiile publice puse la dispoziție de municipalități interesate de îmbunătățirea calității aerului prin încurajarea mobilității electrice.
Condițiile de utilizare a serviciilor, precum și tarifele nu sunt modificate ca urmare a schimbării identității vizuale, însă denumirile abonamentelor vor fi modificate astfel: PPC blueLite, PPC bluePlus, PPC blueMax.
PPC Blue România este parte a Grupului PPC, cu o tradiție de peste 70 de ani în Grecia, lider în domeniul energiei în Europa de Sud-Est, care și-a făcut un angajament din dezvoltarea durabilă și protecția mediului prin promovarea surselor de energie curată. Mobilitatea electrică joacă un rol central în această viziune pentru viitor. DEI Blue, compania dedicată mobilității electrice lansată de PPC în 2021 în Grecia, și-a făcut deja un nume prin serviciile de e-mobilitate furnizate persoanelor fizice, companiilor și administrației publice din întreaga Grecie.
Pe 25 octombrie 2023, Grupul PPC a anunțat finalizarea tranzacției prin care a achiziționat participațiile deținute de către Grupul Enel în România, încheind cu succes prima sa extindere majoră pe piața externă.
Acum 25 de ani se lansa în România prima revistă de business. O revistă care aducea culoare într-o lume gri,…
Cea de a XX-a ediție, aniversară, a Bucharest Internațional Film Festival (BIFF - www.biff.com.ro), singura competiție cinematografică internațională de film…
Cu ocazia Săptămânii Europeane a Mobilității și a Zilei Mondiale fără Mașini, FlixBus atrage atenția asupra importanței de a avea…
MagnaPharm marchează 30 de ani de excelență în industria farmaceutică, fiind un jucător cheie în segmentul de marketing & sales…
Beatrice Chiș, International Executive Marketing Director la ETi, ne-a explicat cum reușesc campaniile globale de marketing ale companiei să aducă…
Minio, agenția de creație strategică integrată, lansează campania „No more catfishing”, prin care invită clienții și partenerii să descopere echipa…