Compania de mobilitate electrică din cadrul grupului de companii PPC din România adoptă o nouă identitate de brand – PPC blue. Aceasta înlocuiește Enel X Way.
Noua marcă este simbolizată prin litera „e” care încorporează calitățile brandului PPC blue – mobilitate, viteză, tehnologie, inovație, eficiență.
„Mobilitatea electrică este unul dintre elementele cele mai importante ale tranziției energetice, unul în care clienții influențează direct tranziția, pentru că alegerea lor personală reduce consumul de combustibili fosili și înlocuiește folosirea acestora cu energia electrică. Misiunea noastră la PPC blue este să fim alături de clienți în această alegere, să le punem la dispoziție o rețea extinsă de puncte de încărcare și serviciile aferente, pentru ca împreună să facem mobilitatea electrică mai accesibilă, reducând în același timp emisiile atmosferice în orașele noastre.”
Andreea-Dana Popescu, director al PPC Blue România
Ca parte a procesului de rebranding se lansează și website-ul www.ppcblue.ro, iar aplicația mobilă dedicată va fi disponibilă în perioada imediat următoare. Cei care accesează vechiul website Enel X Way vor fi redirecționați către noua platformă de mobilitate electrică PPC blue.
Sub brandul PPC blue operează acum circa 500 de puncte de încărcare, cu o putere totală instalată de peste 10.000 kW, în 63 de localități din toate zonele țării. În perioada următoare, fiecare punct de încărcare din portofoliul companiei va fi marcat cu noul logo PPC blue și va fi prezentă noua identitate vizuală.
PPC blue oferă soluții integrate de mobilitate electrică clienților rezidențiali, companiilor și instituțiilor publice din întreaga țară. Sub acest brand se instalează infrastructură de încărcare în centre comerciale, supermarketuri, restaurante și hoteluri care doresc să atragă utilizatorii de mașini electrice, precum și în spațiile publice puse la dispoziție de municipalități interesate de îmbunătățirea calității aerului prin încurajarea mobilității electrice.
Condițiile de utilizare a serviciilor, precum și tarifele nu sunt modificate ca urmare a schimbării identității vizuale, însă denumirile abonamentelor vor fi modificate astfel: PPC blueLite, PPC bluePlus, PPC blueMax.
PPC Blue România este parte a Grupului PPC, cu o tradiție de peste 70 de ani în Grecia, lider în domeniul energiei în Europa de Sud-Est, care și-a făcut un angajament din dezvoltarea durabilă și protecția mediului prin promovarea surselor de energie curată. Mobilitatea electrică joacă un rol central în această viziune pentru viitor. DEI Blue, compania dedicată mobilității electrice lansată de PPC în 2021 în Grecia, și-a făcut deja un nume prin serviciile de e-mobilitate furnizate persoanelor fizice, companiilor și administrației publice din întreaga Grecie.
Pe 25 octombrie 2023, Grupul PPC a anunțat finalizarea tranzacției prin care a achiziționat participațiile deținute de către Grupul Enel în România, încheind cu succes prima sa extindere majoră pe piața externă.
Din 28 noiembrie, se deschide la Art Safari expoziția „Cele mai frumoase tradiții”, curator Cristian Vechiu, ce explorează bogăția obiceiurilor…
Pentru a se înțelege unii cu alții, europarlamentarii au nevoie de interpreți chiar și în ”casa lor”, fie că este…
Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…