Enel își schimbă platforma informatică. Pentru implementarea noii platforme informatice sunt necesare câteva zile. Iar în această perioadă mai multe servicii printre care, plata facturilor, transmiterea indexului sau înregistrarea de noi contracte, nu vor funcționa.
Trecerea la noua platformă va însemna că, în perioada 24-29 martie 2021, o parte din serviciile noastre vor fi temporar indisponibile. Ai mai jos o listă a acestora, iar aici vei găsi toate informațiile detaliate care îți sunt necesare.
• Site-urile enel.ro, myenel.ro: nu se vor putea efectua plăți, încheieri/modificări contracte, transmitere index, interogare sold, vizualizare copie factura;
• Aplicatia MyEnel nu va funcționa;
• Call Center: vor fi indisponibile opțiunile de transmitere index, interogare sold;
• Magazine: vor fi indisponibile opțiunile de transmitere index, interogare sold, emitere copie factura.Pentru cererile deja înregistrate nu îți face griji, acestea vor fi soluționate, însă timpul de răspuns poate fi mai mare decât de obicei, se arată în comunicarea Enel.
Enel Energie și Enel Energie Muntenia, companiile de furnizare ale Grupului Enel în România, implementează platforma informatică Salesforce, una dintre cele mai performante din lume, pentru gestionarea integrată a relațiilor cu clienții. Noua platformă va îmbunătăți experiența clienților Enel prin accesul la noi servicii personalizate, adaptate nevoilor lor, și va facilita toate operațiunile, atât pe partea de furnizare de energie electrică, cât și de gaze naturale.
Spre exemplu, noua platformă de Customer Relatioship Management (CRM) va duce la automatizarea activităților cum ar fi reînnoirea contractelor de furnizare de energie electrică sau transmiterea de mesaje cu informații relevante pentru clienți, precum și la activarea altor bunuri și servicii cu valoare adăugată. Noul sistem informatic va facilita răspunsuri rapide la solicitările clienților Enel adresate prin call center, prin intermediul aplicației MyEnel sau în magazinele noastre. Mai mult, platforma va fi o bază solidă pentru dezvoltări ulterioare ce vor permite Enel să țină pasul cu tendințele în materie de servicii clienți și să rămână un furnizor de top în preferințele acestora.
Pentru efectuarea cu succes a transferului de date din sistemele actuale în noua platformă, în perioada 24 – 29 martie 2021, unele funcționalități ale platformelor existente și unele servicii destinate clienților vor avea disponibilitate limitată.
De asemenea, clienții ni se pot adresa în continuare prin e-mail la contactee.ro@enel.com și contacteem.ro@enel.com, în magazinele Enel sau prin intermediul serviciului de call center la numărul de telefon 021.9977. Există posibilitatea să apară întârzieri față de termenele de răspuns uzuale, însă companiile de furnizare Enel asigură clienții că toate solicitările vor fi preluate și soluționate, în cel mai scurt timp posibil.
Odată cu finalizarea implementării noului sistem informatic, companiile Enel vor relua activitatea derulată în mod uzual, urmărind îmbunătățirea permanentă a calității serviciilor pentru clienți.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…
View Comments
De pe 10 e problema asta nu de pe 24:)