Brand Focus

Enel oferă o multitudine de modalități de plată și canale de comunicare

Reading Time: 2 minute

Sănătatea și siguranța clienților, a angajaților și a comunităților în care activează reprezintă una dintre principalele preocupări ale companiilor Enel din România. De aceea, Enel a pus, în schimb, la dispoziția clienților o multitudine de alternative pentru plata facturilor, pentru a găsi informații referitoare la facturi, cum să trimită indexul, cum să contacteze reprezentanții companiei pentru a obține detalii despre contractele în derulare sau pentru a semna un contract nou.

Canale de contact

În această perioadă, clienții pot contacta Enel prin telefon, mail, canalul Live Agent de pe site sau mesageria paginii de Facebook. Toate modalitățile de contact sunt disponibile aici.

Factură și modalități de plată

Clienții nu trebuie să aștepte poștașul pentru a primi factura de energie electrică sau gaze. Clienții Enel au la dispoziție două variante facile pentru a primi factura electronică imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici.

În loc să își facă un drum la magazin sau la diverse puncte de plată, clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel, foarte ușor de folosit pe calculator, telefon sau tabletă. Mai multe detalii aici.

În cazul în care clienții doresc în continuare să efectueze plata numerar, este recomandată utilizarea automatelor de plată de tip self-pay, amplasate în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland, precum și în magazinele alimentare.

Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt – ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer bancar.

Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai Enel se regăsesc pe factura de energie electrică, precum și aici.

Canale pentru operațiuni online

Clienții activi în mediul digital pot accesa contul MyEnel, care poate fi activat cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie descărcând în mod gratuit aplicația pentru telefonul mobil, de pe App Store sau Google Play.

Cu MyEnel clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată.

De asemenea, în aplicația MyEnel, în secțiunea Contractare Rapidă, sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.

Trimitere index

Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, clienții pot apela numărul de telefon gratuit  0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977 (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură).

Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, sau la numărul cu tarif normal 021.9977, în cazul în care distribuitorul lor este Delgaz Grid sau Progaz P&D (între 22 și 26 ale fiecărei luni).

Transmiterea indexului contorului se poate face și prin intermediul aplicației MyEnel, accesând secțiunea Index.

Lelia Petrescu

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

5 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

5 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

11 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

11 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

12 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

12 ore ago