Companii

Emma Zeicescu se alătură Philip Morris România din funcția de director de comunicare

Reading Time: 3 minute

După o carieră de 21 de ani în media, Emma Zeicescu se alătură Philip Morris România ca director de comunicare. Din noua poziție, Emma va contribui la comunicarea viziunii companiei de a înlocui țigările cu produse fără fum care – deși nu sunt lipsite de riscuri – sunt o alegere mai bună decât continuarea fumatului. Dragoș Bucurenci, care a condus echipa de comunicare începând din 2019, a preluat funcția de director al departamentului afaceri externe.

Suntem angajați pe deplin în misiunea noastră de a construi o Românie fără fum în care țigările vor fi înlocuite cu produse alternative, care sunt o alegere mai bună pentru adulții care altfel ar continua să fumeze. La nivel de companie, ne transformăm din temelii și avem nevoie de oameni care să împărtășească viziunea unui viitor fără fum și care să comunice această transformare către societate în ansamblul ei. Experiența și calitățile Emmei Zeicescu îmi dau încredere că putem face pași rapizi pe drumul către acest viitor, în beneficiul fumătorilor adulți din România și al sănătății publice în general,” a declarat Daniel Cuevas, Managing Director, Philip Morris România.

Emma Zeicescu se alătură Philip Morris România după o carieră de mai bine de două decenii  în televiziune, presă scrisă și online . Este licențiată în jurnalism și s-a specializat în Breaking News și Talk-Show. A colaborat cu Realitatea TV (2006-2016), Televiziunea Română (2016-2019) și Gândul (2020-21). Este formator autorizat, consultant și trainer în comunicare și public speaking. Iubește comunicarea relevantă, activitatea de mentorat, creativitatea și crede în puterea fiecărui om de a construi și de a se reinventa.

În decizia de a mă alătură companiei a contat enorm angajamentul ferm al Philip Morris International de a construi un viitor în care țigările să fie înlocuite definitiv cu produse fără fum, care sunt o alegere mai bună decât continuarea fumatului. Din această perspectivă, îmi doresc să fiu parte dintr-o conversație onestă și relevantă, una de care cu toții avem nevoie. Am fost și voi fi omul care mizează pe curaj, pe adevăr și pe nevoia de schimbare a mentalităților anacronice. Atunci când Philip Morris România mi-a propus rolul de director de comunicare, am înțeles că ne aflăm împreună în fața unei mari provocări. Un viitor fără fum înseamnă argumente științifice solide, care se adresează tuturor celor care cred că soluțiile vin din inovație și din dialog deschis, fără prejudecăți. Noi avem datoria să ducem conversația la următorul nivel!” a spus Emma Zeicescu, Director Communications, Philip Morris România,

Venirea Emmei în echipa Philip Morris este o veste extraordinară pentru viziunea îndrăzneață pe care Philip Morris o propune fumătorilor români. România a făcut pași importanți pe drumul către un viitor fără fum, dar noile produse inovative din tutun sunt încă puțin înțelese, iar știința din spatele lor este prea puțin cunoscută de publicul larg. Nu putem face această transformare de unii singuri, avem nevoie ca aceste produse, care sunt o alternativă mai bună pentru fumătorii adulți, să fie înțelese de media, de autorități, de societatea civilă în ansamblul ei. Emma va juca un rol hotărâtor în această strategie și sunt convins că împreună putem ajuta România să înțeleagă că un viitor fără fum este posibil,” a spus Dragoș Bucurenci, Director External Affairs, Philip Morris România

România se află în centrul strategiei Philip Morris International (PMI) de a construi un viitor fără fum și de a înlocui țigările cu produse fără fum care – deși nu sunt lipsite de riscuri – sunt o alegere mai bună decât continuarea fumatului. PMI a făcut investiții semnificative în fabrica din Otopeni, de 500 de milioane de dolari, pentru transformarea acesteia dintr-o unitate de producție pentru țigări într-o fabrică de ultimă generație care produce consumabile pentru produsele fără fum dezvoltate de companie. În perioada 2022-2023, PMI va mai investi peste 100 de milioane de dolari și va continua să dezvolte capacitățile de producție pentru piața internă și externă, cât și pentru a avea un impact cât mai redus asupra mediului.

Photo 137048230 © Piotr Swat | Dreamstime.com

Romanita Oprea

Recent Posts

Compania ce se va ocupa de realizarea Coridorului Verde din Marea Neagră se va lansa în următoarea lună

România alături de Azerbaidjan, Georgia și Ungaria lucrează la realizarea unui Coridor Verde, care va conecta energetic Marea Caspica cu…

55 de minute ago

Toate companiile au raportat că au crescut salariile în acest an

Toate companiile au raportat majorări salariale în acest an, iar procentul de creştere estimat pentru anul viitor este de aproximativ…

o oră ago

UNTOLD face târguri de Crăciun la București și Cluj-Napoca

Târgurile de Crăciun din București și Cluj-Napoca vor purta și anul acesta semnătura UNTOLD Universe. Asta se traduce prin strălucire,…

2 ore ago

Cătălin Dobre, McCann Worldgroup România: Creativitate pentru business

Cu prezență în multe jurii internaționale și în acest an, precum și titluri de Agenția Digitală a Anului și Agenția…

2 ore ago

Ce părere au românii despre asigurări. Barometrul Comportamentelor Responsabile și al Asigurărilor

Un nou studiu conceput de LIFE IS HARD, lider în digitalizarea industriei de asigurări, și realizat de firma de cercetare…

2 ore ago

Oxygen desemnată, pentru a treia oară consecutiv, agenția de PR & comunicare internă pentru PPC

Oxygen a fost desemnată, în urma unui proces complex de selecție, agenția de PR și comunicare internă a companiilor din…

2 ore ago