Stiri Business Companii

eMAG Marketplace: creștere de 52%

23 mai 2019 2 min

eMAG Marketplace: creștere de 52%

Reading Time: 2 minute

Platforma Marketplace eMAG România a crescut anul trecut cu 52% față de anul precedent și a adunat peste 16.000 de selleri activi. Pe parcursul ultimilor trei ani, numărul sellerilor din Marketplace s-a triplat.

O mie de selleri din România vând în Ungaria, Bulgaria și Polonia și au livrat anul trecut peste 200.000 de comenzi, dublu față de anul precedent.

”Sunt peste 100.000 de companii în România care fac comerț și peste 4 milioane de clienți care cumpără. eMAG Marketplace este cel mai simplu și eficient mod prin care orice comerciant își poate adresa oferta unei baze atât de mari de clienți, oportunitatea este mare pentru toți comercianții care încă nu vând prin eMAG Marketplace”, a spus Florin Filote, director eMAG Marketplace, la cea de-a III-a ediție a Sellers’ Day ce a reunit peste 2.000 de companii, la Sala Palatului.

În 2018, clienții eMAG au achiziționat 9 milioane de produse din oferta sellerilor, cu 68% mai mult comparativ cu anul precedent.

În ultimii trei ani, eMAG a investit peste 12 milioane de euro în tehnologie și în dezvoltarea platformei Marketplace. Au fost dezvoltate mai multe tooluri, care le oferă sellerilor date în timp real, pe baza cărora pot lua decizii de business.

Cu ocazia Sellers’ Day 2019 a fost lansată și platforma de training eMAG Academy. Platforma include 100 de tutoriale video însumând peste 300 de ore de înregistrări, 130 de articole legate de funcționarea Marketplace, și o zonă extinsă de întrebări și răspunsuri menite să ajute sellerii să-și optimizeze procesele de business și să răspundă mai bine nevoilor clienților.

Lunar platforma înregistrează peste 700 de selleri, iar Florin Filote estimează că au fost create în jur de 16.000 de locuri de muncă în jurul ecosistemului Marketplace”, a adăugat Florin Filote.

Pentru a susține mai mult comunitățile locale, eMAG oferă sprijin micilor producători români, întreprinderilor sociale și ONG-urilor care beneficiază astfel de condiții preferențiale de listare în cadrul programului Deschide România, din cadrul eMAG Marketplace. Vânzările celor 1.300 de producători înscriși în acest program au crescut cu 80% în 2018 comparativ cu 2017, înregistrându-se peste 100.000 de comenzi.

Programul ”Deschide România”, lansat prin intermediul eMAG Marketplace, oferă condiții speciale de listare micilor producători români, întreprinderi sociale și ONG-uri. În proiect sunt înscriși 1.300 de producători, care au primit 100.000 de comenzi în 2018, în creștere cu 80% comparativ cu 2017.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: