eMAG a deschis al doilea showroom din București, în cadrul Galeriilor Titan, de pe strada Liviu Rebreanu nr. 6A din sectorul 3. Noul showroom este primul pe care eMAG îl deschide în acest an, iar extinderea va continua și în țară.
Noul showroom a necesitat angajarea a 70 de persoane și are peste 1.500 de produse și accesorii din categorii precum electrocasnice, electronice, produse și soluții IT, gaming, aparate de îngrijire personală și smart tech expuse. Pe stoc se găsesc peste 10.000 de produse.
”Estimăm că peste 150.000 de comenzi vor fi livrate anual aici. În plus, ne așteptăm ca, în cel mult doi ani, acest showroom să depășească vânzările celui din Crângași și să devină cel mai mare din acest punct de vedere”, a declarat Sorin Dinu, Retail Director, eMAG.
Clienții care vor plasa în showroom-ul din Titan comenzi de cel puțin 2.000 de lei, în perioada 23 – 31 martie 2017, vor beneficia de oferta de 24 de rate fără dobândă, prin eCREDIT.
eMAG a deschis primul showroom în 2008, în București, în cadrul Grant Shopping Center din cartierul Crângaşi. În prezent, eMAG are showroom-uri proprii în orașele Brașov, Constanța, Craiova, Galați, Oradea, Timișoara, Iași, Ploiești și Cluj-Napoca. eMAG mai are două puncte de livrare proprii, în Băneasa și Pitești, și încă 202 de puncte de livrare deschise în parteneriat cu Poșta Română.
Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…
Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…
Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…