eMAG lansează Sports Shop pentru pasionații de sport, activități în aer liber și călătorii
Reading Time: 2 minuteeMAG a lansat Sports Shop, un nou shop-in-shop, pentru cei care iubesc sportul și activitățile în aer liber, care are o ofertă de peste 150.000 de produse ce acoperă o gamă largă de sporturi, activități, dar și articole destinate călătoriilor
În 2023, clienții eMAG au cumpărat peste 1,8 milioane de produse din categoriile incluse în noul Sports Shop.
„Prin inaugurarea Sports Shop, venim în întâmpinarea clienților pentru care activitatea fizică și călătoriile sunt parte integrată din stilul lor de viață. Acum ei pot găsi mult mai simplu și rapid produsele pe care le caută și timpul astfel câștigat îl pot folosi pentru a practica ce formă de mișcare li se potrivește. Clienții s-au obișnuit ca pe eMAG să găsească orice au nevoie, de la articole pentru sporturi de masă, precum alergare sau simple drumeții pe munte, la articole pentru sporturi mai nișate, precum călărit sau yachting.”
Simona Șahîn, demand director eMAG România, Bulgaria și Ungaria
Anul trecut, cele mai multe comenzi pentru articole sport și călătorii au fost efectuate din Ilfov și București, urmate de Cluj, Timiș, Iași, Constanța, Brașov și Prahova.
În primele șase luni ala acestui an, valoarea medie a unei comenzi din categoriile incluse în Sports Shop a fost de 163 de lei.
Categoriile de produse care au înregistrat cele mai mari creșteri de vânzări în primele șase luni din 2024:
- Articole destinate sporturilor acvatice (53%)
- Componente pentru biciclete (48%)
- Mingi de fitness (48%)
- Genți de fitness (37%)
- Articolele pentru sporturi de contact (34%)
- Biciclete (33%)
- Steppere (33%)
- Articole de pescuit (29%)
- Benzi de alergat (23%)
Clienții eMAG pot să găsească cele mai potrivite produse și oferte pentru nevoile lor atât în Sports Shop, cât și în celelalte shop-in-shop-uri dedicate – Baby Shop, Hair & Make-up Shop, Dermato Shop, Drinks & Coffee Shop, Nutrition & Vitamins Shop, Sneakers & Shoes Shop, Toys Shop, Christmas Shop, Pet Shop și Garden Shop.
Înființat în 2001, eMAG s-a dezvoltat pe piața de comerț online în România, Ungaria și Bulgaria. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o serie de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze businessul în Sud-Estul Europei: Fulfilment by eMAG, Genius easybox, eMAG Ads sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz