eMAG lansează prima aplicație de promovare a produselor pe site dedicată partenerilor săi, eMAG Ads, prin care aceștia își pot crea propriile campanii de promovare, crescând astfel vizibilitatea ofertelor și, în acest fel, și vânzările. În dezvoltarea acestei soluții de tip PPC (pay-per-click) eMAG a investit peste un milion de lei.
Funcționalitatea eMAG Ads poate fi accesată direct din contul eMAG Marketplace de către toți sellerii înscriși în platformă. În câțiva pași ușori sellerii pot cumpăra credit eMAG Ads și crea o campanie, chiar dacă nu au folosit o aplicație similară până acum. Produsele promovate în campaniile eMAG Ads vor apărea în zone vizibile în paginile de produs și categorii.
Sellerii aleg ce produse vor să promoveze, decid cât vor să liciteze pe un produs și vor plăti doar în cazul în care produsele promovate vor fi accesate de către clienți, după modelul cost-per-click (CPC). Întrucât sellerii decid produsele, bugetul și sumele licitate pe produs, eMAG Ads poate fi utilizat pentru o gamă largă de obiective: creșterea vizibilității pe produsele existente, lansarea unui nou produs, creșterea vânzărilor, lichidări de stoc, promovarea articolelor sezoniere, etc.
„Fiecare seller își alege strategia potrivită prin care să își promoveze produsele, iar eMAG Ads este un instrument care îi poate ajuta să maximizeze numărul de click-uri, cu costuri reduse, astfel încât să ajungă la clienți cât mai eficient și să realizeze o conversie cat mai bună a click-urilor în vânzări. Odată cu lansarea acestei noi funcționalități, peste 2.000 de selleri vor beneficia de credit gratuit în valoare totală de 500.000 de lei pentru a testa eMAG Ads”, a spus Florin Filote (foto), Vicepreședinte eMAG Marketplace.
Până la finalul anului, eMAG estimează că vor fi 40.000 de selleri înregistrați în platformă în toate țările unde este prezentă, care vor beneficia de investiții în tehnologie, programe de învățare și dezvoltare și instrumente cu rol de stimulare a antreprenorialului online.
Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…
Cu o tradiție de 20 de ani pe scenele din România, concertul „Viena Magic”, cel mai reprezentativ eveniment muzical al…
Un nou spațiu ultramodern de lucru flexibil va fi deschis în centrul Iașiului de către International Workplace Group (IWG), cel…
One United Properties (BVB: ONE), principalul dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din…
Grupul Flavours anunță deschiderea, în „Transylvania College”, a primului restaurant Stradale Carnivale amplasat într-o școală din Cluj-Napoca, marcând astfel debutul…
OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, a semnat un contract de tip EPCC –…