eMAG lansează Garden Shop, un one-stop-shop pentru casă și grădină unde clienții pot găsi peste 160.000 de articole care provin din oferta eMAG și a partenerilor din Marketplace, de la unelte de grădină, mobilier de exterior piscine, grătare, hamace sau leagăn.
„Grădinăritul și amenajarea spațiului exterior sunt activități care au căpătat în ultimii ani amploare în rândul românilor, iar cu noul Garden Shop venim atât în sprijinul celor care au grădinăritul drept hobby și vor să își amenajeze propria oază de verdeață urbană, cât și al celor care își propun să facă din asta o activitate profitabilă. Noul spațiu oferă o experiență cât mai simplă și accesibilă, în orice moment, atât din punctul de vedere al livrării cât și al metodelor de plată,” a spus Iulia Bulumete (foto), Demand & CX director eMAG.
La eMAG, cea mai intensă lună din punctul de vedere al comenzilor cu produse pentru grădinărit și exterior este luna mai și, deși valoarea medie a unei comenzi cu articole din această categorie este undeva la peste 260 de lei, bugetul mediu urcă la peste 620 de lei pentru mobilierul de exterior.
Cele mai căutate echipamente sunt motocoasele, drujbele, mașinile de tuns gazonul, aparatele de spălat cu presiune și motocultoarele. Pe lista de cumpărături sunt însă și sculele mecanice, esențiale pentru grădinărit, precum: foarfeci, topoare, pompe de stropit, sape și semănători. De asemenea, la fiecare patru obiecte de mobilier pentru grădină se cumpără și o piscină pentru copii.
În sezonul de shopping trecut,clienții eMAG au comandat online și borduri de grădină, decorațiuni, arcade, fântâni arteziene sau garduri decorative. De asemenea, pentru un plus de culoare, clienții eMAG au comandat și semințe pentru flori de piatră, bujori, crini sau lavandă.
In sezonul de anul trecut, patru din zece comenzi care conțineau și articole potrivite pentru grădinărit au fost livrate în mediul rural, iar locuitorii din mediul urban au arătat un interes crescut pentru amenajarea unor zone verzi în apartamente, alături de o preocupare sporită pentru mediu.
De exemplu, pentru a-și gestiona mai eficient deșeurile, clienții eMAG au început să caute online și compostoare, iar anul trecut, 64% dintre produsele de acest tip au fost livrate la oraș. În medie, clienții eMAG au plătit 330 de lei pentru acest tip de dispozitiv, iar alegerea le-a fost influențată de brand și de capacitate.
Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…
Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…