Stiri Business Companii

eMAG lansează Garden Shop, pentru casă și grădină

18 mart. 2024 2 min

eMAG lansează Garden Shop, pentru casă și grădină

Reading Time: 2 minute

eMAG lansează Garden Shop, un one-stop-shop pentru casă și grădină unde clienții pot găsi peste 160.000 de articole care provin din oferta eMAG și a partenerilor din Marketplace, de la unelte de grădină, mobilier de exterior piscine, grătare,  hamace sau leagăn.

Grădinăritul și amenajarea spațiului exterior sunt activități care au căpătat în ultimii ani amploare în rândul românilor, iar cu noul Garden Shop venim atât în sprijinul celor care au grădinăritul drept hobby și vor să își amenajeze propria oază de verdeață urbană, cât și al celor care își propun să facă din asta o activitate profitabilă. Noul spațiu oferă o experiență cât mai simplă și accesibilă, în orice moment, atât din punctul de vedere al livrării cât și al metodelor de plată,” a spus Iulia Bulumete (foto), Demand & CX director eMAG.

Ce se cauta

La eMAG, cea mai intensă lună din punctul de vedere al comenzilor cu produse pentru grădinărit și exterior este luna mai și, deși valoarea medie a unei comenzi cu articole din această categorie este undeva la peste 260 de lei, bugetul mediu urcă la peste 620 de lei pentru mobilierul de exterior.

Cele mai căutate echipamente sunt motocoasele, drujbele, mașinile de tuns gazonul, aparatele de spălat cu presiune și motocultoarele. Pe lista de cumpărături sunt însă și sculele mecanice, esențiale pentru grădinărit, precum: foarfeci, topoare, pompe de stropit, sape și semănători. De asemenea, la fiecare patru obiecte de mobilier pentru grădină se cumpără și o piscină pentru copii.

În sezonul de shopping trecut,clienții eMAG au comandat online și borduri de grădină, decorațiuni, arcade, fântâni arteziene sau garduri decorative. De asemenea, pentru un plus de culoare, clienții eMAG au comandat și semințe pentru flori de piatră, bujori, crini sau lavandă.

mediul rural

In sezonul de anul trecut, patru din zece comenzi care conțineau și articole potrivite pentru grădinărit au fost livrate în mediul rural, iar locuitorii din mediul urban au arătat un interes crescut pentru amenajarea unor zone verzi în apartamente, alături de o preocupare sporită pentru mediu.

De exemplu, pentru a-și gestiona mai eficient deșeurile, clienții eMAG au început să caute online și compostoare, iar anul trecut, 64% dintre produsele de acest tip au fost livrate la oraș. În medie, clienții eMAG au plătit 330 de lei pentru acest tip de dispozitiv, iar alegerea le-a fost influențată de brand și de capacitate.

Array

Articole pe aceeași temă: