eMAG vine în întâmpinarea celor care vor să-și reînnoiască garderoba fără efort și lansează Fashion Shop, un nou shop-in shop cu o ofertă ce depășește un milion de produse.
Odată cu noul shop-in-shop se lansează pe eMAG și brandul Trendyol, care se alătură seriei de parteneriate strategice pe care eMAG le dezvoltă. Musette, epantofi.ro sau Modivo vor completa oferta noului shop, alături de alte branduri consacrate precum Nike, Puma sau adidas.
„Ne propunem să le oferim clienților o experiență de cumpărare cât mai bună, astfel că am adus toate produsele de fashion și accesorii într-o singură zonă, în care navigarea este facilă și intuitivă. Dincolo de aceasta, mai mult de jumătate dintre produsele din Fashion Shop beneficiază de livrare și retur gratuit la 60 de zile cu Genius. Dorim ca noul Fashion Shop să fie destinația ideală pentru cei care vor să aducă un suflu nou în garderobă”
Simona Șahîn, Demand Director eMAG România, Bulgaria și Ungaria
În topul celor mai cumpărate articole pentru copii, în prima jumătate a acestui an, au fost încălțămintea, echipamentele sportive și tricourile. În ce-i privește pe adulți, cele mai comandate articole au fost pantofii sport, sandalele pentru femei, urmate de accesorii precum gențile. În topul preferințelor clienților s-au mai numărat bijuteriile și ceasurile, în special cele bărbătești, precum și curele.
În primele șase luni ale anului 2024, clienții eMAG au plătit, în medie, 202 lei pentru o comandă de produse fashion. Una din zece comenzi a fost achitată prin eMAG MyWallet, soluția care oferă mai multă flexibilitate și permite plata în 30 de zile, în patru sau 12 rate.
Fashion Shop este al 12-lea shop-in-shop lansat de eMAG în ultimul an. Clienții pot găsi simplu și rapid cele mai potrivite produse și oferte pentru nevoile lor și în Sports Shop, Baby Shop, Hair & Make-up Shop, Dermato Shop, Drinks & Coffee Shop, Nutrition & Vitamins Shop, Sneakers & Shoes Shop, Toys Shop, Pet Shop, Garden Shop și Christmas Shop.
Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…
Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…