Categories: Tech

eMag lanseaza doua branduri proprii de electronice si electrocasnice

Reading Time: < 1 minut

Retailerul online eMag a anuntat comercializarea de produse electronice si electrocasnice sub doua branduri proprii, Wink si Star-Light. Sub brandul Wink, eMAG comercializeaza deja tablete, urmand ca in primul semestru din acest an sa lanseze modele noi din gama mid-high, precum si sapte modele de smartphone-uri.

“Wink este un brand cool, tineresc, care se adreseaza clientilor pasionati de mobilitate, conectivitate, dar care acorda o importanta sporita investitiei in achizitia produsului”, spune George Costache, Director Comercial al Diviziei Marci Proprii eMag.

Oficialii eMag estimeaza ca in primul an de la lansare vor vinde 20.000 tablete Wink si 20.000 smartphone-uri comercializate sub acelasi brand.  Cea mai recenta lansare este tableta Wink Elite 7.85, cu procesor Cortex A7 Quad-Core 1.3GHz si ecran IPS de 7.85 inch.

Sub brandul propriu Star-Light, eMAG a lansat la finalul lui 2014 produse din gama electrocasnice mici. La inceputul acestui an, a adaugat in portofoliu trei modele de televizoare, urmand ca in urmatoarele luni sa fie lansate sub umbrela aceluiasi brand noi modele de televizoare, echipamente audio, precum si electrocasnice mari.

Team

Recent Posts

Edenred și HORA lansează “Țara lui Mai Bine”

Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…

29 de minute ago

Mentori către fondatorii de startup-uri: ”Vindeți! Prioritizați veniturile!”

Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…

o oră ago

Vin drone pentru agricultură și în România. DJI Agriculture va avea distribuitor local

Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…

2 ore ago

Zalando: Românii se așteaptă la o experiență de cumpărături personalizată și inovatoare

Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…

3 ore ago

Originalitatea și conexiunea umană în mediul digital

Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…

3 ore ago

Angela Galeța, Fundația Vodafone România: „O cifră care doare foarte mult este că doar 4% dintre români intervin să oprească un caz de violență domestică”

Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România a vorbit, pe scena Zilelor Biz, la conferința de sustenabilitate din data de…

4 ore ago