eMAG lansează Dermato Shop, un nou concept shop-in-shop online
Reading Time: < 1 minuteMAG lansează primul shop-in-shop destinat produselor dermato-cosmetice: sub umbrela eMAG Dermato Shop, clienții pot identifica o gamă de peste 3.000 de produse pentru întreaga familie de la companii internaționale și locale de top din industria cosmetică și de beauty.
Piața produselor dermato-cosmetice, în creștere cu peste 30%
Peste un milion de români cumpără anual produse cosmetice de la eMAG, dintre care 30% revin lunar, iar lansarea noului spațiu de shopping vine ca răspuns la creșterea interesului consumatorilor pentru produsele multifuncționale care pot fi folosite de întreaga familie. Totodată, potrivit firmei de cercetare de piață Cegedim, în prima jumătate a acestui an, piața produselor dermato-cosmetice a crescut cu peste 32% din punctul de vedere al vânzărilor, iar din punctul de vedere al volumelor cu 20%.
„Consumatorii se arată tot mai preocupați de sănătate și îngrijire personală și au devenit tot mai informați cu privire la caracteristicile produselor dermato-cosmetice de calitate. Am observat astfel o creștere a interesului pentru produsele aflate la intersecția dintre frumusețe și sănătate, care pot fi folosite de întreaga familie. Cu eMAG Dermato Shop ne propunem să ușurăm experiența de cumpărare a oamenilor astfel încât să îi ajutăm să găsească rapid, într-un singur loc, un întreg univers de produse pentru toate nevoile. Am simplificat astfel căutarea și am extins, în același timp, oferta la peste 3.000 de produse cu aportul unor branduri de top din industrie, dar și cu sprijinul partenerilor noștri din Marketplace,” a declarat Stejara Pircan (foto), Senior VP eMAG România.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz